لیست آخرین قیمت دمپایی روفرشی مردانه چرم درجه یک

دمپایی از پرکاربرد ترین ابزار پوششی است، که دارای جنس های متفاوت و طبعا قیمت های متفاوتی است. قیمت دمپایی روفرشی مردانه چرم با توجه به مدل و متریالی که در آن بکار می رود تغییر می کند.

لیست آخرین قیمت دمپایی روفرشی مردانه چرم درجه یک

انواع دمپایی چرم را بشناسیم

انواع دمپایی چرم را بشناسیم خب گفته شد که دمپایی های مردانه و دمپایی دخترانه مجلسی مدل های متفاوتی دارند. برخی دارای لژ با ارتفاع بلند و برخی لژ تخت هستند. برخی رودار و برخی دیگر روباز هستند.

جالب است بدانید که دمپایی فقط در منزل و به عنوان روفرشی کاربرد ندارد و در شهر های گرمسیری از دمپایی در محیط های عمومی نیز استفاده می شود و مرسوم است.

شیک ترین دمپایی های مردانه معمولا از جنس چرم هستند که علاوه بر ماندگاری و کیفیت بالا، زیبایی بی نظیری نیز دارند.

بالای ۱۰۰ مدل دمپایی چرمی مردانه و زنانه وجود دارد که گاهی با چرم طبیعی و گاهی با چرم مصنوعی تولید می شوند. یک دمپایی درجه یک چرمی علاوه بر کیفیت بالای مواد اولیه، دور دوخت نیز میباشد که این به معنای عمر طولانی تر دمپایی است.

دوخت دور تا دور دمپایی و عدم استفاده از چسب باعث ماندگاری بیشتر دمپایی می شود. از مشهور ترین مدل های دمپایی میتوان به دمپایی های لا انگشتی، دمپایی چرمی مجلسی، دمپایی نعلین یا دمپایی آخوندی، دمپایی المطراش اشاره کرد.

ایران به دلیل تنوع در تولید چرم، تولید کننده های زیادی در تولید محصولات چرمی دارد و به راحتی در هر جای ایران محصولات چرمی یافت می شود.

دمپایی طبی زنانه چرم در دو نوع چرم طبیعی و چرم مصنوعی تولید می شود که نوع اول معمولا قیمت بالاتری نسبت به نوع دوم دارد. اما از مهمترین ویژگی های یک دمپایی با چرم طبیعی اصل این است که چرم آن به راحتی خراشیده نشود و در مقابل حرارت ماندگار باشد و دیگری اینکه بوی ضخم و حیوان بدهد زیرا چرم طبیعی از پوست حیوان به دست می آید.

پخش کننده دمپایی روفرشی مردانه چرم

پخش کننده دمپایی روفرشی مردانه چرم در ایران تولید کننده های زیادی در زمینه دمپایی های چرمی فعالیت می کنند و حدود ۴۰ درصد از تولیدات در استان قم است. با این حال میزان تولیدات دمپایی در ایران بسیار بالا است و با برند های جهانی رقابت می کند و همانطور که میدانید چرم ایران در جهان جایگاه ویژه ای دارد.

مجموعه راحت پوش اقدام به تولید و عرضه مستقیم محصولات چرمی اعم از دمپایی های مردانه و زنانه و دخترانه با کیفیتی بالا و قیمتی رقابتی کرده است.

تمامی محصولات راحت پوش را می توانید به صورت عمده و جزئی و به صورت مستقیم از خود فروشنده سفارش دهید و با حذف دلالان و واسطه قیمتی پایین تر از قیمت بازار را تجربه کنید. علاوه بر این خرید اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما