بازار فروش دمپایی چرم جلوبسته زنانه در رنگ مختلف

دمپایی دارای انواع متفاوتی است و به صورت زنانه، مردانه و بچگانه در بازار وجود دارد. بازار فروش دمپایی چرم جلوبسته زنانه در رنگ مختلف بسیار پر رونق می‌ باشد و عرضه و تقاضا برای این محصول زیاد است، چرا که خانم ها تمایل زیادی به انتخاب دمپایی های رنگی دارند و آن ها را با دکوراسیون خانه و لباس های خود ست می کنند.

بازار فروش دمپایی چرم جلوبسته زنانه در رنگ مختلف

متریال به کار رفته در تولید دمپایی چرم

متریال به کار رفته در تولید دمپایی چرم برای تولید انواع دمپایی چرم درجه یک، از متریال اصلی استفاده می‌ شود. چرم های طبیعی که از بدن حیوانات گرفته می‌ شوند، محبوب‌ ترین نوع چرم ها هستند؛ زیرا دارای دوام و کیفیت بالایی می باشند، همچنین از قدرت انعطاف پذیری برخوردار بوده و سبب طول عمر بیشتر دمپایی ها می شوند.

دمپایی های که چرم طبیعی تولید می شوند، دارای منافذی روی سطح خود هستند که جریان هوا را درون دمپایی برقرار می سازند و از بو کردن پا ها جلوگیری می کنندـ چرم ها از پوست حیواناتی مانند گاو، گوسفند، خوک، بز و غیره گرفته می شوند و قبل از استفاده باید حتماً دباغی گردند تا از فاسد شدن آن ها جلوگیری به عمل آید، برای این کار چرم به دو روش دباغی می شوند.

  • دباغی کروم
  • دباغی گیاهی

دباغی کروم با استفاده از نمک کروم انجام می‌ شود که در این روش چرم به صورت صنعتی تولید شده و مقاومت بالایی پیدا می‌ کند که از این چرم ها برای قسمت رویه کفش و دمپایی استفاده می شود.

دباغی گیاهی نیز با استفاده از عصاره های گیاهان مختلف انجام می‌ شود و چرم های دباغی شده گیاهی تنهای برای زیره دمپایی، کمربند، چمدان و غیره مناسب هستند.

کفی هایی که در این دمپایی ها به کار برده می شوند، از مواد اولیه و درجه یک بوده و دارای انعطاف پذیری زیادی می باشند. آن ها براساس آناتومی بدن طراحی شده‌ اند و باعث کمر درد نمی شوند.

سفارش عمده دمپایی چرم جلوبسته زنانه

سفارش عمده دمپایی چرم جلوبسته زنانه سفارش عمده دمپایی چرم جلو بسته زنانه، را می توان در سایت های اینترنتی مربوط به فروشگاه های آنلاین ثبت کرد و سپس در بازه زمانی کوتاهی آن ها را درب منزل تحویل گرفت. در خرید های اینترنتی قیمت‌ ها به نرخ اولیه بوده و کالا ها ارزان در دسترس مشتریان قرار می‌ گیرند. هدف کلی خرید های اینترنتی راحتی و رضایت مصرف کننده ها می باشد.

سفارش عمده دمپایی جلو بسته برای صاحبان فروشگاه های کفش فروشی سطح کشور می باشد. آن ها تعداد زیادی از دمپایی ها را خریداری کرده و آن را با قیمت بیشتری به مصرف کننده ها عرضه می کنند. این روش از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست و باعث اتلاف زمان نیز می شود.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما