بزرگترین مرجع خرید صندل چرم ایرانی در تبریز

صندل چرم ایرانی تبریز، یکی از بهترین انواع صندل ها می باشد که در سطح جهانی مطرح است و دارای محبوبیت بسیار بالایی است. آن ها از چرم های طبیعی تولید شده اند و بزرگترین مرجع خرید صندل چرم ایرانی در تبریز، کارگاه های تولیدی می باشند، که از طریق سایت های معتبر اینترنتی شناسایی می شوند و امکان خرید راحت و بی دغدغه ای را برای مصرف کننده ها فراهم می آورند.

بزرگترین مرجع خرید صندل چرم ایرانی در تبریز

مراحل تولید انواع صندل چرم

مراحل تولید انواع صندل چرم برای تولید انواع صندل چرم مراحل متعددی طی می‌ شود. نخست باید در نظر بگیریم که این صندل ها تمام چرم یا نیمه چرم هستند. در نوع تمام چرم، تمامی قسمت های صندل ها مانند زیره، آستر، رویه و غیره از جنس چرم اصل هستند، اما در نوع نیمه چرم قسمت بالای این صندل ها از جنس چرم اصلی می باشد.

هنگام فرآیند تولید دمپایی و دمپایی دخترانه مجلسی، ابتدا قسمت های اضافه چرم ها بریده می شود، سپس با استفاده از شابلون ها و تیغه های مخصوص قسمت رویه این صندل ها برش می خورد و در مرحله بعدی انواع آستر ها را نیز برش داده و آن ها را با چسب به یکدیگر وصل می‌ کنند. دوخت و مونتاژ قسمت رویه صندل جداگانه انجام شده و سپس اقدام به تولید کفه یا همان زیره صندل ها می شود.

برای تولید زیره صندل ها از چرم های سنگین استفاده می‌ شود. آن ها این زیره ها را بر اساس قالب تولید می کنند. در مرحله بعدی اقدام به قالب گیری زیره ها کرده و برای این کار از قالب های چوبی و پلاستیکی استفاده می کنند. در مرحله آخر دوخت رویه صندل به قسمت زیره انجام می شود.

صندل طبی درجه یک برای کسانی که از درد ستون فقرات رنج می‌ برند، بسیار مناسب می باشد، زیرا بر اساس آناتومی بدن طراحی شده و کمر درد را از انسان دور می کند.

تامین عمده صندل چرم طبیعی ایرانی

تامین عمده صندل چرم طبیعی ایرانی تامین عمده صندل چرم طبیعی ایرانی و دمپایی طبی زنانه چرم در شهر تبریز انجام می‌ شود. در این شهر از بهترین انواع چرم ها و مواد اصلی کمک گرفته می‌ شود و با دوام ترین و صندل ها به بازار عرضه می گردند. این کارخانجات برای معرفی کالا های خود از سایت های معتبر اینترنتی کمک می گیرند و بهترین انواع صندل های چرم را به مصرف کنندگان عرضه می‌ کنند.

خرید از طریق فضای مجازی با قیمت اولیه و کم همراه می باشد و مصرف کننده می تواند در زمان و هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی داشته باشد. این روش خرید از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و باعث رضایت مشتری ها می باشد.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما