خرید بدون واسطه دمپایی المطراش بچگانه از تولیدکنندگان

دمپایی المطراش یکی از برند های خیلی معروف دمپایی طبی چرمی در دنیا است که محبوبیت خیلی زیادی در بین مصرف کننده ها دارد و در سایز های مختلف بزرگانه و بچگانه تولید و در بازار عرضه می شود، یکی از بهترین راه ها برای تهیه این محصول با نرخ مناسب خرید بدون واسطه دمپایی المطراش بچگانه از تولیدکنندگان آن است که این روش خرید موجب کاسته شدن از ارزش افزوده فروش محصول مورد نظر می شود.

خرید بدون واسطه دمپایی المطراش بچگانه از تولیدکنندگان

مدل های جدید دمپایی المطراش رنگی

مدل های جدید دمپایی المطراش رنگی دمپایی های المطراش رنگی محصولاتی بسیار استاندارد هستند که در ساخت آن ها از چرم طبیعی گاو استفاده می شود و همین موضوع یکی از اصلی ترین دلایل مرغوبیت این دمپایی ها است، از این محصولات هم برای پیاده روی، هم به عنوان دمپایی ساحلی و هم دمپایی روفرشی استفاده می شود و در مدل های مختلفی یافت می گردند که در ادامه به چند مورد از آن ها شااره می شود:

  1. دمپایی چرمی المطراش بند دار: بخش رویه این مدل از دمپایی ها با چندین بند نازک یا ضخیم تولید می شود و مدل های مختلفی دارند و بهترین کفش برای فصل تابستان به حساب می آیند.
  2. دمپایی های المطراش جلو بسته: دمپایی های جلو بسته چرمی اصل به عنوان یک کفش طبی یا پزشکی شناخته می شود و تمام ویژگی های لازم برای راحتی پاها را خواهند داشت.
  3. دمپایی المطراش جلو باز: بخش پنجه این مدل از دمپایی ها باز است تا هوا از داخل آن ها عبور کرده و پاها را خنک نماید، این ویژگی از عرق کردن پاها جلوگیری می نماید.
  4. دمپایی المطراش انگشتی: این دمپایی ها با سبک متفاوتی تولید می شوند و در پنجه آن ها یک بخش جدا برای قرار دادن انگشت بزرگ پا تعبیه می شود که جذابیت خاصی به آن ها می بخشد.

فروشگاه خرید دمپایی المطراش بچگانه صادراتی

فروشگاه خرید دمپایی المطراش بچگانه صادراتی فروشگاه های متعددی در داخل کشور ما نمونه های مختلف دمپایی های بچگانه المطراش صادراتی را به صورت عمده عرضه می نمایند و برای کاهش هزینه های مردم آن ها را با سود کمتر و نرخ مقرون به صرفه تری به فروش خواهند رساند و با این کار به جلب رضایت مردم مبادرت می ورزند، البته این شرکت ها محصول مورد نظر را به کشور های دیگر نیز صادر می نمایند.

برای صادرات دمپایی چرمی المطراش باید هزینه ترخیص کاری کالا از مرز به دقت محاسبه و سپس به اداره گمرک ایران پرداخت شود، سپس اجازه نامه ای برای خروج از مرز از آن ها دریافت می گردد و می توان کالای مورد نظر را در بازار های کشور مقصد عرضه کرده و با فروش آن به درآمد ارزی دست یافت.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما