خرید بدون واسطه صندل چرم زنانه به صورت عمده

با آغاز فصل گرما،استفاده از صندل بین بانوان افزایش می یاید.یک صندل زنانه با توجه به حساسیت بانوان به سلامتی پوست و راحتی پا باید با مواد اولیه مرغوب همچون چرم تولید شود.

صندل چرم زنانه با بندهای چرمی محکم از ساییده شدن پوست و جابجایی بیش از حد پا جلوگیری میکند .

خرید بدون واسطه صندل چرم زنانه به صورت عمده

معرفی مدل های مختلف صندل چرم

معرفی مدل های مختلف صندل چرم صندل چرم زنانه در انواع مختلف:صندل تخت،طبی،لژدار و صندل پاشنه دار مجلسی تولید و عرضه میگردد.

صندل چرم زنانه تخت مناسب استفاده ی روزانه،منزل و بانوانی که تمایلی به استفاده از مدل های پاشنه دار و لژ دار ندارند؛میباشد صندل چرم زنانه ی لژ دار علی رغم لژ دار بودن راحتی بالایی دارند ودر صورت استفاده یطولانی مدت باعث بروز کمردرد و پا درد نمیشوند بنابرین گزینه ی خوبی برای پیاده روی روزانه هستند.

صندل چرم زنانهی طبی مناسب افرادی است که از مشکلات کمر دردو پا درد رنج میبرند و یا نیاز دارند که زمان بیشتری در طول روز روی پا بایستند و کارهای منزل یا کارهای مشابه انجام میدهند،این نوع صندل چرم زنانه با توجه به طراحی ارگونومیک تا میزان زیادی از بروز درد جلوگیری کرده ؛راحت و سبک میباشند.

صندل چرم مجلسی پاشنه دار در مراسم رسمی و مهمانی ها مورد استقبال قرار میگیرند ،امااز راحتی دیگر مدل های صندل چرم زنانه برخوردار نیستند و به هیچ وجه برای استفاده طولانی مدت رضایت بخش نخواهند بود.

بازار پخش صندل چرم زنانه درجه یک

بازار پخش صندل چرم زنانه درجه یک در حال حاضر در ایران،استان های زیادی در زمینه ی تولیذ صندل چرم زنانه فعالیت دارند.در این بین استان تبریز با تولید صندل چرم زنانه در رنگ ها و طرح های متنوع در بین خریداران و حتی عرضه کنندگان صندل چرم زنانه از محبوبیت بالایی برخوردارمیباشد.

با فراوانی تولید صندل چرم زنانه در شهر تبریز و عرضخ صندل چرم زنانه بصورت دست دوز و ماشینی علاقه عموم وافرادی که دارای استعداد در زمینه تولید صندل چرم زنانه دارند را بخود معطوف کررده است.

تولید کنندگان صندل چرم زنانه این کالا را بصورت عمده و خرده از طریق صفحات مجازی و سایت مراکز تولید خود و یا ازطریق فروشگاه های صندل چرم زنانه ی مستقر در سطح شهرها با قیمت نازل و کیفیت عالی در اختیار خریداران قرار میدهند همچنین این صنعت بدلیل اینکه مواد اولیه مناسب و قابل دسترس در همه جای کشور یافت میشود میتواند به صنعتی پیشرو در زمینه اشتغال زایی برای جوانان و زنان خانه دار تبدیل گردد و باعث حرکت چرخ اقتصادی کشور در نوبه خود گردد.

همچنین با توجه به استقبال کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی در مورد طرح و رنگ این محصولات میتوان در زمینه صادرات و ارز آوری به کشور عزیزمان ایران سرمایه گذاری کلانی را برای این پروژه عظیم در نظر گرفت و از این کالای ایرانی حمایت کرد.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما