خرید دمپایی روفرشی چرمی

دمپایی یکی از وسایل کاربردی است که نقش حفاظتی پا را در مقابل عوامل مختلف را داراست. دمپایی روفرشی چرمی یکی از انواع مرغوب دمپایی است که در بازار خواهان بسیاری دارد و به راحتی می توان این محصول را به صورت حضوری و اینترنتی خریداری کرد.

خرید دمپایی روفرشی چرمی

انواع سایز دمپایی چرم روفرشی

انواع سایز دمپایی چرم روفرشی با گذشت زمان و تغییر روش های زندگی انواع مختلف دمپایی در رنگ ها و سایزهای مختلف تولید شده است که جواب گویی هر نوع سلیقه ای است. اغلب خانه های امروزی دارای کفپوش سرامیک و پارکت است.

سایز دمپایی چرم روفرشی متفاوت است و با توجه به برند تولید شده، ممکن است قالب ها کوچک یا بزرگتر باشد، به همین خاطر در خرید اینترنتی بهتر است اندازه پا را گرفته و با جدول استاندارد آن برند مقایسه کرده و دمپایی مورد نظر را سفارش دهید.

دمپایی راحتی چرم در سه نوع دمپایی تمام چرم زنانه، دمپایی چرم طبیعی مردانه و دمپایی راحتی چرم سایز بندی شده است. دمپایی به گونه ای طراحی شده است که با آناتومی پا هماهنگ شود و موجب آذر و اذیت پا نشود.‌

همچنین بر روی سرامیک لیز نخورد و از کمر درد زانو درد جلوگیری می کند. همینطور اکثر افرادی که از دمپایی استفاده می کنند به خاطر نگهداری پا از آسیب های احتمالی و همچنین جلوگیری از ترک پا می شود. زیرا یکی از عواملی که باعث ترک پا می شود استفاده نکردن از دمپایی روفرشی است.

کیفیت بالای دمپایی چرم اسپرت زنانه

کیفیت بالای دمپایی چرم اسپرت زنانه امروز تنوع دمپایی زنانه بسیار زیاد است و می توان گفت یکی از متنوع ترین اکسسوری های زنانه، دمپایی است که به همین خاطر از کیفیت بالای نیز برخودار است.

دمپایی چرم اسپرت زنانه یکی از پر تقاضا ترین نمونه ها در بازار است. که بسیار شیک و در عین حال دارای دوام بسیار بالایی است.

دمپایی های چرم از جنس چرم اصل و کرم مصنوعی است، که دارای تنوع رنگی بالایی است.

به خاطر استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین به کار گیری نیرو های مجرب در تهیه دمپایی موجب شده خریداران تمایل بیشتری برای خرید این محصول داشته باشد.

دمپایی چرم اسپرت زنانه نسبت به بقیه دمپایی ها دارای قیمت بالاتری است که این امر به خاطر کیفیت خوب و احساس راحتی است که در موقع استفاده داریم. وزن پایین و قابلیت استفاده ازاین نوع دمپایی در زمان های مختلف باعث بالا رفتن محبوبیت آن شده است.

برای درست کردن دمپایی چرم از دو روش سنتی (دستی) و روش صنعتی استفاده می شود که در روش سنتی همه کارها با دست انجام می گیرد و به طبع قیمت بالاتری هم دارد.

مختصری درباره دمپایی مردانه ترک

مختصری درباره دمپایی مردانه ترک در این مقاله سعی داریم مختصری درباره دمپایی مردانه ترک صحبت کنیم. همانطور که می دانید این محصول از کشور ترکیه وارده ایران می شود. این نوع دمپایی ها از بالاترین کیفیت و تنوع رنگی برخودار هستند.

دمپایی های مردانه وارداتی از بهترین نوع جنس( چرمی) هستند. به همین خاطر آنها با به کار بردن جنس با کیفیت هدف خریدار را نشانه رفته اند، زیرا اکثر خریداران به دنبال جنس با کیفیت و در نهایت طرح و مدل آن هستند.

اکثر این محصولات دارای استانداردهای جهانی هستند و حتی سایز پای افراد بزرگ پا را نیز شامل می شود و این یعنی در نظر گرفتن همه جامعه برای استفاده از محصولات خود، که یکی از گام های مهم مشهور شدن در میان تمام برندها است.

اما کشور ما نیز در این میان محصول قابل رقابت با دمپایی ترک را داراست و آن دمپایی روفرشی مردانه چرم مشهد است، که از کیفیت و دام فوق‌العاده‌ای بهره می برد.

این محصول داراب رنگ بندی های قهوه‌ای، مشکی و .. می باشد. همچنین مدل های بندی، را انگشتی و جلو بسته زیبایی را طراحی کرده اند. متاسفانه برند های داخلی به علت نداشتن تبلیغات مناسب هنوز در میان مردم گمنام هستند به همین خاطر دمپایی مردانه ترک توانسته جای آنها را در بازار داخل کشور بگیرد.

بازار توزیع دمپایی روفرشی چرمی

بازار توزیع دمپایی روفرشی چرمی خوشبختانه تولید کنندگان خوبی در حوضه تولید و توزیع دمپایی روفرشی چرمی فعالیت دارند که توانسته آند محصولات با کیفیت و مرغوبیت را تولید کنند

دمپایی وسیله‌ای راحت برای محافظت از پا است که در بعضی مواقع به جای کفش هم استفاده می‌شود. علت نام‌گذاری این وسیله این است که جایش دم ‌پا است. در واقع از همین نام می‌توان پی برد در منزل هم باید از دمپایی استفاده شود. از اتفاقاتی که ممکن است در خانه بیفتد فرو رفتن جسم برنده یا نوک‌تیزی است که اتفاقی روی فرش افتاده و باعث زخمی شدن پا می‌شود. برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی بهتر است دمپایی روفرشی استفاده شود. دکتران به افرادی که دچار بیماری‌های پوستی و یا ترک پاشنه هستند توصیه می‌کنند برای جلوگیری از اصطکاک پا با فرش، حتما از دمپایی روفرشی استفاده کنند. جنس دمپایی روفرشی معمولا از جنس پلاستیک، پارچه با حوله، چرم و نمد است. تنوع دمپایی روفرشی زیاد است و در دونوع کلی طبی و معمولی و در 7 گروه باز، پشت باز، باله، نیم‌بوت، بوت شکل، تخت و نرم، جورابی یا پاپوش و انگشتی ارائه شده است.

همان طور که گفتیم استفاده از این نوع پاپوش هیچ گونه محدودیتی ندارد و از آن می توان در هنگام قدم زدن، رفتن به پارک، گردش، طبیعت گردی و حتی در منزل استفاده کرد.

دمپایی های جلو باز پاها را در مقابل هوای آزاد قرار داده و باعث می شود تا جریان هوا به راحتی گردش پیداکند، همین امر سبب می شود تا از تعرق پا جلوگیری شود و آسیب های ثانویه مانند زگیل و انواع قارچهای پوستی از بین بروند.

این نوع دمپایی ها در طرح ها و رنگهای بسیار زیبا و جذاب تولید می شود که شما می توانید بنا به سلیقه خود، طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

دمپایی روفرشی جلو باز در رنگ بندی های سفید، قرمز، صورتی، آبی، بنفش، نارنجی، ارغوانی، فیروزه ای و… تولید و روانه بازار می شود.کفی چرم و قابل تعویض با قالب‌های طبی جهت حفظ سلامتی کمر وزانو و جلوگیری از آسیب‌های وارده به پا طراحی شده و با توزیع وزن بدن در پا و پاشنه پا تقش مهمی را در کاهش درد افراد مبتلا به کفی صاف پا و خارپاشنه ایفا می‌کند. آستر دمپایی آرای مدل آتیلا نیز از چرم مرغوب بهره برده که با خواص ضد آنتی باکتریال و تنفس پذیری، باعث گردش هوا در داخل کفش شده و از ایجاد عرق در پا جلوگیری می کند. زیره نرم و پلی اورتانP.U علاوه بر سبک و قابل انعطاف بودن، دارای خاصیت ضربه گیری بوده و از ایجاد فشار به زانو در زمان راه رفتن جلوگیری می کند. دمپایی چرم آرای مدل آتیلا با رنگ های متنوع مناسب آقای

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما