خرید عمده دمپایی زنانه چرم

 

دمپایی زنانه چرم و دمپایی یک تکه یکی از دمپایی های زیبا برای استفاده در فصول گرم است. این دمپایی ها، با توجه به جنس و رنگبندی چرم مورد استفاده، دارای رنگ بندی های مختلف نظیر مشکی، قهوه ای، قرمز، سبز، کرم و… می باشد. دمپایی های چرمی در سایز بندی متنوع عرضه می شوند، و از نظر طرح و تنوع هیچ گونه محدودیتی ندارند.

خرید عمده دمپایی زنانه چرم

درباره دمپایی چرم طبیعی بیشتر بدانید!

درباره دمپایی چرم طبیعی بیشتر بدانید!

پیش از اختراع دستگاه های مختلفی که انواع دمپایی ها و کفش ها و دمپایی روفرشی عروسکی را می دوزند، تهیه ی پاپوش تنها با دست انجام می شد. افراد ماهری که دارای خلاقیت بسیار می بودند و با نام کفاش شناخته می شدند، بهترین مواد اولیه را برای تهیه ی صندل و دمپایی به کار می بستند و با هنر خود زیباترین دمپایی ها را تولید می کردند.

امروزه نیز این هنر همچنان پابرجا است. دمپایی چرم طبی در بازار نیز موجود می باشد، که در مقایسه با نمونه ی صنعتی و ماشینی کیفیت بسیار بالایی داشته و علاقمندان زیادی را جذب کرده است. این هنر نوعی صنایع دستی محسوب می شود و نشان از تمدن پیشینیان می باشد.

دمپایی ها مانند کفش یک عضو جدا نشدنی در زندگی می باشند، می توا به قطعیت گفت که کاربرد دمپایی از چرم بسیار بیشتر است. دمپایی دخترانه خاص که دارای طرح و نقش زیبایی است را می توان برای مجالس و مراسم های مختلفی مورد استفاده قرار داد.

دمپایی چرم ترک مردانه برای مکان های مختلف مورد استفاده نیز می باشد، کفی و رویه ی آن ها به گونه ای طراحی شده است که امکان استفاده از آن در مراتع و ناهمواری ها میسر می باشد. در گذشته تنها برای محل کار و مراسم های مختلف از کفش استفاده می شد، و سایر مکان ها به جای کفش دمپایی پوشیده می شد.

دمپایی های چرم طبیعی به قدری با کیفیت هستند که هرگز خراب و یا پاره نخواهند شد، سالیان سال قابل استفاده می باشند و تنها زمانی آن ها را کنار خواهید گذاشت که از دستشان خسته شده باشید و گرنه مادام العمر سالم و کارآمد باقی خواهند ماند.

نکاتی جامع در مورد دمپایی زنانه چرم

نکاتی جامع در مورد دمپایی زنانه چرم

دمپایی چرم باکیفیت از جمله دمپایی های جدید و زیبایی است که تولید می‌شود. در سال‌های اخیر این نوع دمپایی ها بیشتر مورد توجه خانم ها قرار گرفته است. به طور کلی ویژگی های دمپایی زنانه شامل موارد زیر می شود. این گونه دمپایی ها دارای کفی مناسب و نرم است که از ایجاد ناراحتی در کف پا جلوگیری می کند.

همچنین در کف آن یک برآمدگی کوچک وجود دارد، تا گودی کف پا را گرفته و از لیز خوردن پا در دمپایی جلوگیری کند. کفی‌های این دمپایی ها به نحوی طراحی می شود تا در هنگام پوشیدن فرد کف پای وی دچار تعریق نشود.البته باید توجه کنید که دمپایی‌های را که تهیه می کنید، دقیقاً سایز پای شما باشد تا باعث اذیت شدن شما نشود.

رویه دمپایی های زنانه انعطاف پذیر است و از ایجاد خراشیدگی و یا کبودی و زخم شدن روی پای خانم ها جلوگیری می کند. رویه صندل های زنانه از جنس ها و کیفیت های گوناگون تهیه می‌شود و به همین دلیل در قیمت نهایی آن نیز تاثیرگذار است.

البته برخی از صندل ها و دمپایی ها به صورت انگشتی تولید می‌شوند. اینگونه صندل ها دارای نوار باریک هستند که انگشت شصت را از سایر انگشتان جدا می نماید. این مدل صندل ها نیز بسیار زیبا هستند و طراحی خاصی دارند. البته این مورد برای افرادی که بین انگشتان آن ها اذیت می شود، گزینه مناسبی نیست.

 

بررسی فرایند تولید دمپایی زنانه چرم

بررسی فرایند تولید دمپایی زنانه چرم

برای تولید دمپایی تمام چرم از پلاستیک پلیمر استفاده می‌ کنند که یک جنس بسیار نرم و با کیفیت می باشد و در کارخانه تولید دمپایی مواد آن به صورت جامد می باشد ذوب می کنند.

سپس آن را به وسیله یک دستگاه قالب کفش درون آن قرار دارد با تزریق و فشار به دستگاه تزریق می‌کند و شکل و فرم قالب دمپایی تمام چرم را به خود می‌ گیرد و پس از اینکه فرم قالب به وسیله مایع پلیمر پر شد و سرد می کنند و آن را از قالب جدا کرده و در بسته‌ بندی مناسب به بازار مصرف عرضه می‌ کنند بسیار جنس نر می دارد و کاملاً قالب پا می باشد و در سایزهای مختلف این دمپایی ها را تولید می‌ کنند.

مراکز پخش دمپایی زنانه چرم

مراکز پخش دمپایی زنانه چرم

اگر در زمینه فروش و صادرات انواع دمپایی چرمی زنانه درجه یک فعالیت می کنید، قطعا پس از انتخاب یک مرکز معتبر تولید و پخش آن، اقدام به خرید عمده و کلی از این اقلام خواهید کرد. مجموعه زیر، از با سابقه ترین توزیع کنندگان عمده انواع دمپایی زنانه چرم می باشد‌.

شما می توانید با استعلام قیمت دمپایی زنانه شیک، اطمینان لازم را جهت ثبت سفارش و خرید خود کسب نمایید. مشاورین مجرب فعال در این مرکز پخش، به صورت ۲۴ ساعته و تمام وقت آماده پاسخگویی به سوالات شما، به صورت آنلاین و تلفنی می باشند.

عرضه کنندگان بی واسطه دمپایی زنانه جلو بسته محصولات بسیار مرغوب و ممتاز خود را بدون نیاز به واسطه ها به دست شما مشتریان عزیز می رساند زیرا خرید بی واسطه هم به نفع شما عزیزان و هم به نفع عرضه کنندگان می باشد زیرا محصول بسیار با کیفیت و مرغوب با قیمت بسیار مناسب به دست تان می رسد که دلیل این ارزان قیمت بودن نپرداختن هزینه اضافی به واسطه ها و دلال ها می باشد.

شما عزیزان می توانید به صورت اینترنتی از طریق سفارش از همین سایت بسیار معتبر دمپایی های مورد نیاز خود را سفارش داده و دریافت نمایید هم چنین اگر خرید شما به صورت کلی و عمده و زیاد باشد قیمت محصول پایین ‌تر می‌آید زیرا در خرید عمده محصولات ارزان تر از خرید جزئی و کم می باشند بنابراین افرادی که شغل آن ها فروش این محصولات می باشد حتماً خرید مستقیم و اینترنتی و عمده داشته باشند تا سود اقتصادی بسیار زیادی نصیب شان شود و رضایت کامل داشته باشند.

شرکت های بزرگی که مسئول پخش و فروش عمده دمپایی تمام چرم در سطح کشور هستند، این محصولات را در حجم بسیار زیادی از جلوی درب کارگاه ها و کارخانه های صنعتی خریداری می کنند و بعد آن ها در داخل شعبه های متعددی که در سطح کشور دارند توزیع نموده و با نرخ مقرون به صرفه ای به دست مصرف کننده های نهایی می رسانند.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما