خرید عمده دمپایی چرم مشهد

امروزه جنس مرغوب دمپایی های چرمی باعث شده است که این محصول خریدار های خود را چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور داشته باشند. چرم مشهد در میان تمام نمونه های چرمی بسیار شناخته شده است و تمام محصولاتی که از آن تولید می شود نیز کیفیت بالایی دارد؛ از جمله دمپایی که تمام خریداران از کیفیت آن راضی هستند شما عزیزان هم جهت خرید دمپایی چرم مشهد می توانید از طریق همین مجموعه به صورت عمده یا تکی اقدام نمایید.

خرید عمده دمپایی چرم مشهد

طرح جدید انواع دمپایی چرم

طرح جدید انواع دمپایی چرم طرح های مختلفی از این دمپایی در بازار وجود دارد که می توان به صندل های رو فرشی، دمپایی لا انگشتی، دمپایی های مجلسی، دمپایی اسپرت در مدل های مردانه، زنانه و بچگانه اشاره کرد. هر کدام این دمپایی ها دارای رنگ بندی های مختلفی بوده و به دلیل طرح و نقوش زیبا روی آن، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

طرح سنتی این دمپایی یکی از مدل های پر فروش است که مورد توجه هنرمندان و افرادی که لوازم سنتی علاقه مندند، قرار گرفته است. این مدل شامل طرح های خشت، گل، اشکال و نقوش هندسی و… می باشد که بیشتر در رنگ های قهوه ای، قرمز، آبی، نارنجی و… است.

یک ویژگی از ویژگی های این محصول که در کنار طرح های متنوع دارد، انعطاف پذیری استاندارد آن است که نرمی دمپایی باعث می شود پا در آن ها راحت باشد؛ همچنین با حرکات پا به خوبی هماهنگ هستند و مانند دمپایی های خشک پا را در یک حالت نگه نمی دارند. نرمی و انعطاف دمپایی موجب می شود پا زود خسته و دچار آسیب و تاول زدن نشود.

دمپایی چرم زنانه بسیار سبک و راحت می باشند و حمل آن ها برای پا سخت نخواهد بود. از زیره بسیار مقاوم و مناسبی برخوردار هستند به گونه ای که هم جلوی نفوذ اشیاء نوک تیز را به خوبی می گیرند و هم حین راه رفتن موجب لغزش و لیز خوردگی پا نمی شوند. این نوع دمپایی ها در بهترین طرح و رنگ تولید می شوند و جدیدترین مدل برای تولید آنها در نظر گرفته می شود به گونه ای که هر فردی با هر سلیقه ای در نگاه اول جذب آنها می شود‌.

توزیع بی واسطه دمپایی چرم مشهد

توزیع بی واسطه دمپایی چرم مشهد عرضه دمپایی چرم در مدل ها، طراحی و رنگ های متعدد با قیمت عمده و مستقیم با کیفیتی مرغوب انجام می شود و اصولا تولید کنندگان برای تولید این محصول، مواد اولیه مرغوبی را در نظر گرفته و با ایجاد تغییرات مثبت، اقدام به ارائه محصولاتی با کیفیت و در خور می کنند

شرکت توزیع بی واسطه دمپایی چرم طبیعی مشهد می تواند برای تامین اقلام مورد نظر شما، محصولات خود را به قیمت عمده و مستقیم از طریق نمایندگی های این محصول که تعامل تنگاتنگی با مراکز فروش اینترنتی دارند، به فروش برساند.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

4

  1. سلام وقت بخیر دمپایی چرم رو بهتون پیشنهاد می کنم حتما خریداری کنید و از کیفیت بی نظیرش لذت ببرید من که از مشهد خریدم خیلی هم راضی م

  2. با سلام و عرض وقت بخير
    ممنون از محصولات باکیفیتی که ارائه می‌دهید. من از این سایت خرید کردم و بسیار راضی بودم. به کسانی که این محصول رو میخوان این سایت عالی رو پیشنهاد میکنم.

  3. سلام وقت بخیر دمپایی چرم شما خیلی خیلی با کیفیت است دوامش هم زیاده پیشنهاد میدم شما هم بخرید ممنون از مجموعه خوبتون

  4. در مورد نحوه بسته بندی این محصولاتم اگر توضیحاتی می دادید خیلی بهتر بود می خواستم بدونم امکان داره به صورت عمده هم خرید کنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما