خرید و فروش محصولات چرم برتر با ارزان‌ترین قیمت

چرم اصیل ، ماده ای است گران قیمت ،بادوام ،طبیعی و منعطف که از دباغی پوست جانورران به خصوص گاو بدست می آید و در رنگ ها و کیفیت های متنوع به مشتریان عرضه می شود

در این مطلب قصد داریم تا به شما انواع کاربردهای چرم و به ویژه دمپایی های چرم با طراحی جدید و رنگ های زیبا را معرفی کنیم تا با محصولات چرم برتر آشنا شوید و از قیمت های خوب و کیفیت بالای صندل های چرم آن ها لذت ببرید و خریدی استثنایی را تجربه کنید ‌

خرید و فروش محصولات چرم برتر با ارزان‌ترین قیمت

معیارهای انتخاب محصولات چرم درجه یک

معیارهای انتخاب محصولات چرم درجه یک برای خرید و انتخاب محصولات چرمی باید به مواردی مثل بو ،سبک ،نوع دوخت ،جنس ،قیمت و برند آن دقت کنیم .جنس چرم :چرم ها امروزه به دو دسته ی صنعتی و طبیعی تقسیم بندی می شوند که چرم های طبیعی دارای قیمت بیشتری می باشند .

بافت پشت چرم :بافت پشت چرم طبیعی با مصنوعی کاملا متفاوت است و چرم طبیعی به علت طبیعی بودن دارای ناهمواری ها و پرزها و لطافتی است که چرم مصنوعی از آن برخوردار نمی باشد

بو :چرم طبیعی دارای بو برخلاف چرم مصنوعی است اما امروزه با پیشرفت صنعت امکان گرفتن بو از چرم طبیعی و فراهم کردن آن برای افرادی که احساس خوشایندی نسبت بوی آن ندارند فراهم شده است .

قابلیت اشتعال:چرم اصیل دارای دوام بالایی است و فاقد قابلیت اشتعال اما چرم مصنوعی به علت استفاده از مواد پلاستیکی به راحتی می سوزد و دوام کمتری دارد .

تنوع رنگی در محصولات چرمی در گذر زمان با پیشرفت دستگاه ها و روش های دباغی بوجود آمده است. در یک محصول باتوجه به طراحی و موارد استفاده آن چرم و رنگ آن انتخاب می شود. انتخاب هوشمندانه رنگ چرم متناسب با یکی محصول در نتیجه نهایی تأثیر بسزایی دارد. پوست در یکی از مراحل دباغی وارد مرحله رنگرزی می شود. با پیشرفت های قابل توجه در سال های اخیر در صنعت می توان تنوع های رنگی زیادی را ایجاد کرد.

ما در مجموعه چرم برتر تلاش می کنیم تا محصولات چرمی و صندل ها و دمپایی های چرمی ،با انواع مدل های متفاوت و رنگ های متنوع را برای تمامی سلیقه ها برای شما عزیزان فراهم کنیم تا با احساس رضایتمندی از ما خرید کنید .

قیمت انواع محصولات چرم برتر ایرانی

قیمت انواع محصولات چرم برتر ایرانی محصولات چرم عمدتا دارای قیمت های سرسام آور و گاه کیفیت های نا مطلبوب می باشند اما ما به شما محصولات چرم برتر به ویژه دمپایی و صندل این مجموعه را معرفی میکنیم تا با سفارش آن با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت تجربه ای به یادماندنی از خرید خود کسب کنید و محصولات مارا به اطرافیان خود نیز معرفی کنید .

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما