خرید و قیمت صندل چرم جدید در رنگبندی مختلف

صندل یکی از پاپوش های قدیمی است که امروزه نیز در فصل تابستان طرفداران زیادی دارد، دلیل تقاضای زیاد این محصول عدم تعریق پا و بوی بد در گرما بویژه در مناطق شرجی است.

استفاده از انواع صندل های مردانه و زنانه در خانه به عنوان روفرشی منجر به رونق تولید آن در جنس های مختلف شده است و یکی از برترین و پرطرفدارتین جنس ها، صندل چرم است که امروزه صندل چرم جدید در رنگبندی مختلف تولید می شود.

اغلب افراد چرم را به عنوان بهترین ماده برای تولید کفش و صندل می دانند که زیبایی منحصر به فرد و طول عمر بالای چرم، مهر تأییدی بر این صحت اینتصور است.

لازم به ذکر است که در ایران، چرم تبریز به عنوان شناخته شده ترین و باکیفیت ترین چرم است که علاوه بر فروش در بازارهای داخلی، دربازارهای خارجی نیز حرفی برای گفتن دارد.

خرید و قیمت صندل چرم جدید در رنگبندی مختلف

چند نکته درباره کیفیت صندل چرم

چند نکته درباره کیفیت صندل چرم در ابتدا به نظر می رسد صندل چرم قیمت بالایی دارد ولی بعد از مدتی استفاده به مقرون بصرفه بودن آن پی خواهید برد، زیرا دوام بسیار بالایی در مقایسه با جنس های دیگر دارد.

صندل چرم دارای ویژگی ها و مدل های مختلفی هستند که آشنایی با آنها می تواند خرید را برای افراد راحتتر کند، در ادامه به معرفی برخی از این این عوامل پرداخته شده است.

  • داشتن بند با قابلیت تنظیم که سایزبندی را برای مصرف کننده آسانتر می کند.
  • بکار بردن کفی پیو با پاشنه دو سانتی که راحتی در استفاده در طول روز را فراهم می کند.
  • ظرافت بکار رفته در طراحی چرم
  • داشتن رنگبندی مختلف مطابق سلیقه مصرف کننده

مزیت های صندل چرم

به دلیل مزیت های صندل چرم، استفاده از آن بین زنان و مردان، در خانه و یا حتی بیرون از خانه برای فصول گرم سال رایج است و در ادامه متن به برخی از این مزیت ها اشاره شده است:

  1. راحتی در استفاده و داوام بالا
  2. حفظ ارزش پول پرداخت شده برای آن به دلیل طول عمر بالا در مقایسه با انواع صندل های لاستیکی و یا پارچه ای
  3. شیک بودن و راحتی در ست کردن با انواع لباس ها

مرکز سفارش صندل چرم جدید صادراتی

مرکز سفارش صندل چرم جدید صادراتی شما می توانید با مراجعه به مرکز سفارش صندل چرم جدید صادراتی، با مشاهده تنوع بالا کالا و سایر ویژگی های آن، خریدی ایمن با رضایت بالا را تجربه کنید.

به دلیل وجود چرم تبریز در داخل کشور، در مقایسه با صندل های چرم وارداتی، چرم تبریز از کیفیت بسیار بالاتر و قیمت کمتری برخوردار است، زیرا برای ورود به بازار هزینه ترخیص کاری برای آن داده نشده و در نتیجه در مقایسه با کیفیت و عمر محصول، قیمت تمام شده مناسبی دارد.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما