سفارش خرید دمپایی چرم مردانه

سفارش خرید دمپایی چرم مردانه به خاطر دوام و مقاومت بالای محصول و ظاهر زیبای که دارد بسیار زیاد شده است و تولیدکنندگان را وا داشته تا برای جلب رضایت مشتریان خود هر روزه مدل‌های جدیدی به نمونه کارهای خود اضافه کنند. دمپایی چرم مردانه بسیار متنوع است و به خاطر ظاهر زیبایی که دارد ست پذیری خوبی با انواع تیپ مردانه دارد و استایل شما را جذاب و خاص می‌کند و بخاطر سبکی و رویه مناسبی که دارد فرد می تواند ساعت ها از آن استفاده کند بدون اینکه احساس خستگی و کمر درد داشته باشد.

سفارش خرید دمپایی چرم مردانه

مراحل تولید دمپایی چرم اصل

مراحل تولید دمپایی چرم اصل مراحل تولید دمپایی چرم اصل در روش های صنعتی و سنتی با هم فرق دارد از دیرباز تاکنون بسیاری از لوازم چرم توسط استادکاران چرم دوز به صورت دستی تولید می شود زیرا در این نمونه کارها دوخت و دوز بسیار ظریف و زیبا بوده و نتیجه کار بسیار عالی می شود ولی با پیشرفته شدن لوازم کفاشی تولید دمپایی به صورت صنعتی انجام می شود ولی مواد اولیه در هر دو روش یکسان است.

برای داشتن یک محصول با کیفیت باید حتماً از مواد اولیه اصل استفاده کنیم که اصلی ترین مواد اولیه در تولید این محصول چرم است که نمونه چرم های متفاوتی مانند چرم گاوی، گوسفندی، چرم کروکودیل و شترمرغ وجود دارد که هر کدام ویژگی خاصی دارند و از نظر قیمت متفاوت هستند و از چرم گوسفندی بخاطر قیمت مناسب و فراوانی که دارد در تولید دمپایی چرم ارزان استفاده می‌کنند.

بعد از انتخاب و تهیه چرم اصل الگوهای آماده شده با توجه به سایز پای افراد بر روی چرم برش داده شده و دور دوزی می شود در مرحله بعدی انتخاب زیره مناسب و کفی دمپایی است که باید از جنسی انتخاب شود که کمتر دچار ساییدگی شده و انعطاف پذیری خوبی داشته باشد که در استفاده دراز مدت به فرد احساس کمر درد و خستگی ندهد و دارای برآمدگی های باشد که لیز نخورد.

بعد از آماده کردن رویه و زیره کار نوبت اضافه کردن اکسسوری هایی مانند سگک و نگین در قسمت روی کار است تا زیبایی این محصول را دو چندان کنند و بعد در مرحله آخر مونتاژ این قسمت ها با یکدیگر است تا محصول نهایی آماده شود و طی مراحلی سطح کار را براق و صیقلی می‌کنند و در جعبه های مخصوص بسته بندی قرار داده و به انبار منتقل می‌کنند تا آماده عرضه به بازار مصرف شود.

قیمت دمپایی چرم مردانه درجه یک

قیمت دمپایی چرم مردانه درجه یک قیمت دمپایی چرم مردانه درجه یک با توجه به نوع چرمی که در دوخت این محصول به کار رفته تعیین می‌شود زیرا چرم کروکودیل و شترمرغ جزو چرم های کلاس یک هستند و بسیار گران قیمت می باشند ولی چرم گوسفندی و گاوی قیمت مناسب تری دارند ولی تولید کنندگان با تولید دمپایی چرم در جنس های مختلف و عرضه دمپایی چرم به بازار مصرف دسترسی آن را برای همه فراهم کرده اند و شما می توانید به مراکز عرضه محصولات چرمی مراجعه کنید و یا از طریق سایت های فروش آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما