شرکت پخش محصولات چرم پیشرو در تهران

شرکت پخش محصولات چرم پیشرو و کفش زنانه چرم تبریز در تهران، با توجه به نیاز مشتریان خود این محصول را، به صورت انحصاری و تمرکز خود را بر روی اجناس چرم، گذاشته اند تا بتوانند محصولات چرم با کیفتی را برای مشتریان خود تولید کنند، در محصولات چرم پیشرو کیفیت در اولویت قرار دارد.

شرکت پخش محصولات چرم پیشرو در تهران

عوامل موثر بر کیفیت محصولات چرم

عوامل موثر بر کیفیت محصولات چرم خرید یک محصول، چرم اعلا و کیف چرم زنانه و درجه یک اغلب بسیار دشوار است. هنگام خرید محصولات چرمی احتمالا برچسب هایی مانند: چرم با دانه بالا، یا چرم خرد شده را مشاهده کردید اینها انواع مختلفی از چرم هستند. اینکه بدانید چگونه کیفیت چرم را بررسی کنید و تشخیص دهید که چگونه بعضی از آنها بیشتر از بقیه عمر میکنند. در دراز مدت باعث
صرفه جویی در هزینه شما می شود.
کیفیت محصولات چرم، به عوامل کلیدی زیر بستگی دارد:

  1. نژاد و نوع حیوان:کیفیت، در بین نژاد های گاو به دلیل عوامل ژنتیکی و محیطی مختلف بسیار متفاوت است.
  2. آب و هوا و موقعیت فیزیکی حیوان :گاو هایی که در آب و هوای، گرم تر زندگی می کنند. نسبت به گاو هایی که در آب و هوای، سردتر زندگی می کنند زخم هایی، ناشی از نیش حشرات دارند و بعضی از نژاد ها هم به دلیل شرایط آب و هوایی دارای موهای محافظ، بیشتر و پوست ضخیم تری هستند.
  3. قسمتی از پوست، که چرم از آن بریده شده است:کیفیت چرم تا حد زیادی، به قسمتی از پوست، که استفاده می شود بستگی دارد قسمت های زیرین، دارای الیاف شل تری هستند و پوست، در اطراف پاها، سر و گردن چین و چروک بیشتری دارد حتی بعد از فرآوری هم سعی در حفظ چین و چروک را در خود دارد.
  4. مهارت فرآوری : در این روش سعی می شود که پوست را از حالت ابتدایی خارج کنند و به صورت، ثابت و فاسدنشدنی در بیاورند که مراحل مختلفی دارد.
  5. لایه پوستی، که مورد استفاده قرار می گیرد:لایه های مختلف پوست تاثیر زیادی برکیفیت دارند زیرا چرم دانه دار و چرم پردانه بهترین هستند چرم، تمام دانه از لایه ی بالایی پوست ساخته شده، استحکام و دوام خود را بیشتر حفظ میکند.

تولیدکنندگان انواع محصولات چرم پیشرو درجه یک

تولیدکنندگان انواع محصولات چرم پیشرو درجه یک همانطور که میبینید عوامل مختلفی در کیفیت چرم نقش دارد و تعیین کیفیت چرم در نگاه اول بسیار دشوار است به همین دلیل بهتر است، محصولات چرم اعلا خود را از یک فروشنده مورد اعتماد تهیه کنید. ما با تخصص و تجربه ای که در این زمینه داریم شما می توانید با گرفتن مشاوره از ما به راحتی مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و به هر تعدادی که میخواهید سفارش دهید و در درب منزل کالای مورد نظر خود را دریافت کنید.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما