صادرات انواع محصولات چرم جنوا به کشورهای همسایه

صادرات انواع محصولات چرم جنوا به کشورهای همسایه از رونق و توسعه بسیار خوبی برخوردار است، زیرا صادر کننده این محصول را با بهترین کیفیت و بسته بندی های مناسب و کاملا بهداشتی به کشور هایی که بیشترین تقاضا را دارند صادر می کند و از این راه به ارزآوری و اقتصاد کشور کمک فراوانی می کند. صادرات این محصول در کشور حرف اول را می زند، چرا که تولید این محصول در کشور با بهترین کیفیت و مرغوبیت انجام می شود و این امر باعث شده تا کشور های زیادی خواهان این محصول باشند و صادرات بالایی از آن صورت گیرد.

صادرات انواع محصولات چرم جنوا به کشورهای همسایه

عواملی که بر قیمت محصولات چرم تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت محصولات چرم تاثیر دارد چرم از محصولات پر طرفدار و پر فروشی است که از دباغی پوست جانواران مانند گاو و گوسفند به خصوص گاو تولید می شود و به دلیل زیبایی خیره کننده، کیفیت و دوام بسیار بالایی که دارد در وسایلی مانند کیف، کفش، کمربند، کاپشن، مبلمان و غیره استفاده می شود که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این محصول فوق العاده از سالیان قبل تا به الان در میان عموم مردم بسیار رایج بوده است و امروزه نیز هم چنان از اهمیت و محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

این محصول فوق العاده علاوه بر بازار های داخلی، در بازار های خارجی نیز هواداران بسیاری دارد که باعث شده به کشور هایی که بیشترین تقاضا را برای خرید آن دارند از جمله: عراق، افغانستان، سوریه، امارات، ارمنستان، ترکمنستان، گرجستان و غیره صادر شود و از فروش و سود نسبتا بالایی برخوردار باشد که این امر نیز موجب ارزآوری و کمک به اقتصاد کشور عزیزمان می شود.

همان طور که می دانید محصولات چرم ساده برای صادرات و عرضه به کشور های مختلف هزینه های نسبتا سنگینی دارد که این هزینه ها از فروش جبران می شوند و این هزینه ها شامل 3 عامل مختلف است که عبارتند از :

  • هزینه حمل و نقل
  • هزینه بسته بندی های استاندارد و مناسب
  • هزینه ترخيص کاری

تولیدکنندگان محصولات چرم جنوا درجه یک

تولیدکنندگان محصولات چرم جنوا درجه یک تولیدکنندگان محصولات چرم جنوا درجه یک، این محصول باکیفیت را در مطلوب ترین شرایط تولید و به طور مستقیم با حذف تمامی واسطه ها، در اختیار مشتریان نقاط مختلف کشور قرار می دهند.

شما همراهان عزیز که قصد خرید این محصول ویژه و ارزان را دارید، می توانید به صورت مستقیم از طریق نمایندگی های ما در سراسر دنیا اقدام کنید و این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمایید و از تخفیفات ویژه ما نیز بهره مند شوید. همچنین، خرید این محصول بدون حضور واسطه انجام می گیرد که این امر باعث می شود به طور محسوسی هزینه محصول کاهش یابد.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما