صادرات انواع محصولات چرم در رنگبندی مختلف

صادرات محصولات چرم ایران در سراسر جهان طرفداران بی شماری دارد، زیرا همه ی مردم دنیا می دانند که ایران از چرم کاملا طبیعی استفاده می کند. در صورت داشتن بهترین چرم، اگر نتوانید محصول را به خوبی به مشتریان خارجی معرفی کنید تمام تلاشتان و حتی زمان تان به هدر می رود.

صادرات انواع محصولات چرم در رنگبندی مختلف

بررسی کیفی انواع محصولات چرم

بررسی کیفی انواع محصولات چرم کیف و کفش چرم به دلیل استفاده مکرر از این ها، باید از نوع چرم با کیفیت عالی باشد. با توجه به اینکه سلیقه مشتریان متفاوت است، مشتریان نیاز به تولید چرم با رنگ ها و طرح های مختلف را ارائه می دهند. گوناگونی چرم صنعتی علاوه بر آسان کردن استفاده از این کالا در انواع کیف های مسافرتی، ورزشی، آرایشی، کیف پول مردانه و زنانه را هم پوشش می دهد. هدف تولید کنندگان رضایت مشتری می باشد؛ تولید کنندگان به خوبی می دانند اگر نتوانند رضایت مشتری را جلب کنند، آنوقت اعتماد مشتری را از دست داده اند.

تولید کنندگان چرم تهران، اهمیت زیادی به زیبایی و استقامت چرم می دهند. بنابراین تمام تلاششان را می کنند تا چرم با کیفیت به مشتری عرضه نمایند.

سال هاست که چرم در زندگی انسان ها جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و از آن در تولید انواع پوشاک از جمله کیف و کفش و بسیاری از محصولات دیگر استفاده می کردند.

با توجه به این که، این محصولات گران می باشد اما ماندگاری طولانی دارند. از چرم ها می شود در تمام فصول استفاده کرد بدون آن که ترک بخورند و یا ظاهرشان عوض شود

اگر کفش چرم شما از مواد چرم اصل استفاده شده باشد، با گذشت زمان چرم شما نرم تر، زیباتر و مقاوم تر می شود. برای براق کردن و جوان تر کردن چرم می توانید از واکس استفاده نمایید. با زدن واکس چرم شما تازه خواهد شد.

چرم هم به صورت اسپرت و هم به صورت رسمی تولید می شود. این محصول هیچ گاه از مد نیفتاده، همیشه ارزشمندی و کیفیت خود را حفظ کرده است، یعنی چرم به زمان و مکان خاصی تعلق ندارد.

قیمت مناسب محصولات چرم صادراتی

قیمت مناسب محصولات چرم صادراتی یکی از معیار های مهم در تعیین قیمت چرم صادراتی، قیمت مواد اولیه تولیدی برای چرم صادراتی می باشد. این تولید کنندگان تمام تلاششان بر این بوده که محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان خارجی ارائه نماید. کشورهای عراق، روسیه، ترکیه، پاکستان جزء طرفداران چرم ایران به شمار می رود.

آیا می دانستید بزرگترین صادر کننده چرم، مربوط به شهر تبریز می باشد.

متاسفانه واردات کفش و کیف چرم به سهولت در ایران صورت می گیرد. همین مساله موجب شده تا آسیب جدی به تولید کنندگان داخلی کیف و کفش وارد شود.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما