صادرکنندگان دمپایی چرم طبیعی درجه یک

دمپایی چرم طبیعی درجه یک دارای کیفیتی عالی است و بسیار شیک می باشند و قیمت مناسبی نیز دارد به همین دلیل طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور به خود جلب کرده است، تولید کنندگان این محصول را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب در حجم بالا تهیه می کنند و سپس آن را بسته بندی کرده و به کشورهای همسایه و همجوار که استقبال کننده این دمپایی ها هستند صادر می کند و توانسته است در فروش دمپایی چرم صادراتی موفق باشد و سود زیادی را به دست بیاورد.

صادرکنندگان دمپایی چرم طبیعی درجه یک

دسته بندی دمپایی چرم براساس کیفیت

دسته بندی دمپایی چرم براساس کیفیت

دمپایی های چرم یک نوع پاپوش برای محافظت از پا و راحتی آن می باشد که از لحاظ کیفیت چرم ‌دسته بندی می شوند در مرحله اول باید به نوع کیفیت چرم آن توجه شود، چرم این دمپایی ها به دو صورت طبیعی و مصنوعی می باشد‌ و دسته بندی دوم به نوع فرایند این محصول در دباغی ها است که چرم این دمپایی ها از چرم چه حیوانی می باشد.

چرم طبیعی در تولید دمپایی ها باعث می شود که مقاومت آن ها بالا برود و در مقابل سرما و گرما از خود استحکام نشان بدهند و ماندگاری آن ها زیاد شود این دمپایی های چرم اصل در دباغی ها به بهترین شکل دوخت می خورند و دارای کفه طبی و مناسبی هستنند و هیچ گونه آسیبی برای ستون فقرات ندارند، کار این دمپایی ها زمان بر است و همین امر روی کیفیت و افزایش قیمت آن ها تاثیر فراوانی دارد.

دمپایی ها دارای سایزهای کوچک و بزرگ هستند و در نوع بچگانه، زنانه و مردانه تولید می‌ شوند، همچنین آن ها به صورت جلو بسته نیز عرضه می گردند، که برای محیط های مختلفی مانند سرویس های بهداشتی مناسب هستند.

فروشگاه مرکزی دمپایی چرم طبیعی درجه یک

فروشگاه مرکزی دمپایی چرم طبیعی درجه یک

فروشگاه مرکزی دمپایی چرم طبیعی درجه یک را در حجم بالا تهیه کرده و آن را در فروشگاه آنلاین رونمایی می کند و برای تمام عموم به نمایش می گذارد و سپس از این طریق اقدام به فروش و پخش این محصول در بازارها و فروشگاه های سطح کشور به روش مستقیم و بدون واسطه می کند و این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی در اختیار مشتریان قرار می دهد و توانسته در پخش و فروش محصول خود موفق باشد.

فروش دمپایی چرم ارزان نیز در فروشگاه آنلاین امکان پذیر است، فروش در این سامانه دارای مزیت های زیادی است، باعث حذف دلالان سودجو می شود‌ در کاهش قیمت تاثیر گذار است، به روش مستقیم فروش آن صورت می گیرد و احتیاجی به حضور خریدار در مکان فروش نمی باشدوهمچنین در تایم کوتاهی تحویل مشتری داده می شود.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

1

  1. بعد از ثبت سفارش از سایت شما دمپایی های چرمی چند روزه به دست ما می رسه؟ امکان داره زوتر برسه بدستم چون مشتری هام منتظرن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما