عرضه مستقیم محصولات چرم مارال به صورت عمده

محصولات چرم مارال در انواع مردانه و زنانه از قبیل کیف، کفش، کمربند، نیم بوت در رنگ ها وطرح های متنوع در فروشگاه های مارال چرم در سراسر کشور عرضه می‌گردند. مارال چرم برند معتبر در زمینه عرضه چرم طبیعی فعالیت دارد. انواع اکسسوری های زنانه و مردانه مانند کمربند، جاکلیدی و کیف پول با تنوع بالایی در این برندتولید می‌شود.

عرضه مستقیم محصولات چرم مارال به صورت عمده

دسته بندی انواع محصولات چرم براساس کیفیت

دسته بندی انواع محصولات چرم براساس کیفیت محصولات چرم مارال از باکیفیت ترین و جدیدترین چرم های موجود در بازار میباشد. شناخت انواع چرم طبیعی و ویژگی ها و کاربردهای آن برای کسانی که قصد خرید محصول چرمی را دارند؛ مهم است. شناخت انواع چرم از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای انتخاب محصولی با کیفیت یک ضرورت است. چرم طبیعی در واقع همان پوست حیوانات است که پس از دباغی، برای تولید محصولات چرمی آماده میشود.

چرم نبوک، جیر، فلوتر، ورنی و بروشاو از جمله انواع چرم طبیعی هستندکه بدون شک اگر علاقمند به محصولات چرمی و استفاده از آنها باشید نامشان برایتان اشنامی باشد. انواع چرم:چرم طبیعی_چرم مصنوعی. . چرم طبیعی:از پوست حیوانات به دست آمده و در تولید کیف و کفش چرم کاربرد دارد. . چرم مصنوعی:از تزریق یک لایه روکش روی سطح تور تولید می‌شود وبرخلاف چرم طبیعی دولایه می باشد. انواع چرم طبیعی:. چرم سبک:به چرمی می‌گویند که از پوست حیواناتی نظیر بز، بزغاله وبره به دست می آید.

چرم سبک‌ از نظر ضخامت بسیار نازک است سطحی نرم وظریف دارد؛ در ساخت دستکش وکاپشن چرم استفاده می‌شود. چرم نیمه سنگین:از پوست حیواناتی مانند شترمرغ و کروکودیل تهیه شده و بسیار گران قیمت بوده وبرای تهیه محصولات لوکس به کار می رود. چرم سنگین:از پوست حیواناتی مانند گاو، گوساله و شتر تهیه شده و در ساخت زیره ورویه کفش، کیف های دستی و جیبی و… به کار می روند. این نوع چرم بیش ترین کاربرد را در صنعت چرم سازی دارد.

تولیدکنندگان محصولات چرم مارال با بهترین کیفیت

تولیدکنندگان محصولات چرم مارال با بهترین کیفیت محصولات چرم مارال در سراسر کشور شعبه دارداز این رو می توانید به راحتی در هر شهری که هستیدمحصولات چرم مارال را تهیه و استفاده نمایید.شرکت مارال چرم از سال 1374تاکنون در زمینه تولید، عرضه داخلی و صادرات محصولات چرمی با کیفیت به کشور هایی مانند کانادا، استرالیاوایتالیافعالیت می کند.

محصولات کوملز از سال 1943همواره در حال نو آوری در محصولاتی است که به بازار عرضه می‌کند. گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات چرمی در ایران است که‌در راستای برنامه طرح و توسعه فروشگاه های مارال چرم، باهدف ایجاد اشتغال در داخل کشور، رفاه حال مشتریان گسترش جغرافیایی شعب را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما