فروش بدون واسطه چرم صندل با بهترین کیفیت

فروشگاه اینترنتی چرم دمپا در زمینه فروش چرم صندل فعال است و انواع چرم مرغوب و با کیفیت را به صورت فروش مستقیم و بدون واسطه در اختیار تولید کنندگان محترم قرار می دهد. افرادی که به دنبال تولید صندل چرمی هستند، کافیست با کارشناسان ما در تماس باشند، تا انواع چرم طبیعی و مصنوعی را بدون واسطه با قیمت ارزان و شگفت انگیز از ما خریداری نمایند.

فروش بدون واسطه چرم صندل با بهترین کیفیت

معیارهای انتخاب انواع چرم صندل

معیارهای انتخاب انواع چرم صندل

امروزه بازار خرید صندل چرم ایرانی به واسطه دوام بالا، ظاهر زیبا و جنس نرم در بین مردم بسیار داغ بوده و تولیدکنندگان این محصول به تولید انواع صندل های جدید زنانه و مردانه مشغولند. این صندل ها یا از بهترین چرم طبیعی گاوی یا از چرم مصنوعی ساخته می شوند.

بطور کلی دو نوع چرم وجود دارد: چرم طبیعی و چرم مصنوعی. چرم طبیعی از دباغی پوست حیوانات به دست می‌آید و پرکاربردترین نوع چرم برای تولید محصولات چرمی می باشد. چون چرمی طبیعی قیمت نسبتا گرانی دارد، برای تهیه صندل های موجود در بازار، از چرم مصنوعی نیز استفاده می‌شود. چرم مصنوعی از تزریق یک لایه روکش روی سطح تور تولید می‌شود و دو لایه می‌باشد، در صورتیکه چرم طبیعی فقط یک لایه دارد.

صندل های چرم، یا به شکل دست دوز در بازار موجود هستند یا در کارخانجات و توسط دستگاههای صنعتی تولید می گردند. کیفیت صندل چرم دست دوز، قابل مقایسه با انوع دیگر صندل چرم نبوده و بالطبع قیمت بالاتری دارد.

ویژگی های چرم مناسب برای صندل عبارتند از:

  1. چرم طبیعی، به‌ راحتی نمی‌سوزد.
  2. چرم خوب، چرمی است که بیش از اندازه براق نباشد.
  3. چرم نباید بوی مواد شیمیایی بدهد، بلکه باید بوی طبیعی پوست حیوانات از چرم به مشام برسد.
  4. چرم مرغوب و درجه1 بیش از اندازه چروک نمی‌خورد.

بهتر است که برای انتخاب چرم مناسب، به طبیعی بودن چرم توجه ویژه ای داشته باشیم. چرم طبیعی به سه دسته چرم سبک، نیمه سنگین و سنگین تقسیم می شود. برای تهیه صندل معمولا تولیدکنندگان از چرم سنگین استفاده می کنند. این چرم از پوست شتر،گاو و تهیه می شود. چرم سنگین هم از جنبه زیبایی و هم مقاومت نسبت به سایر انواع چرم برتری دارد، این نوع چرم برای ساخت زیره و رویه کفش، صندل، کیف‌ و .. بکار می‌رود.

مرکز سفارش چرم صندل درجه یک

مرکز سفارش چرم صندل درجه یک

وبسایت چرم دمپا بعنوان مرکز سفارش چرم صندل درجه یک، فعالیت خود را آغاز کرده و انواع چرم صندل با کیفیت و مرغوب را در اختیار مشتریان محترم قرار داده است. چرم های ارائه شده در مجموعه ما هم از چرم طبیعی گاوی و هم از چرم مصنوعی هستند. البته چرم طبیعی گران تر بوده و از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

تولیدکنندگان و تجار محترم می توانندانواع چرم درجه 1 را از ما خریداری نموده و در کارگاه خود اقدام به تولید صندل های عالی و مشتری پسند نمایند.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما