فروش عمده دمپایی چرم با کیفیت

کارخانه تولید دمپایی چرم با کیفیت محصول با کیفیت عالی در بازار عرضه می نماید. خرید صندل بچگانه صادراتی نوپا از طریق تولید کنندگان این محصول انجام می شود. خرید محصول سبب شده است که امروزه استفاده از این صندلی ها در بین مردم افزایش چشمگیری پیدا کند و همچنین برای خرید این محصول شما دیگر هیچ گونه دغدغه‌ای نداریم که به راحتی می توانید از طریق مرکز سفارش دمپایی و سایت ما که در اینجا به شما معرفی می کنیم این محصول را به صورت مستقیم سفارش دهید.

فروش عمده دمپایی چرم با کیفیت

بررسی مدل های مختلف دمپایی چرم

بررسی مدل های مختلف دمپایی چرم دمپایی صندل چرم پای پوشی بوده که با پوشیدن آن می توانیم پاها را از آسیب های فیزیکی در امان نگه داریم. دمپایی هایی که این روزها در بازارهای کشورمان یافت می شوند، انواع مختلفی دارند. انتخاب از بین آن ها کاملاً بستگی به سلیقه دارد. البته برای انتخاب دمپایی مجموعه ای از پارامترها در نظر گرفته می شود. از فصلی که در آن هستیم گرفته تا سایز پا مواردی هستند که در انتخاب و خرید دمپایی ها مورد توجه همگان قرار می گیرند.

آشنایی بیشتر با انواع دمپایی:

دمپایی لاانگشتی: این نوع از دمپایی ها به گونه ای طراحی شده اند که پا در آن به دو بخش تقسیم می شود. انگشت بزرگ در یک طرف و چهار انگشت دیگر در سمت دیگر خواهند بود. با پوشیدن این دمپایی ها دیگر نباید نگران خارج شدن آن ها از پای خود باشید.

دمپایی طبی: کسانی که کمردرد دارند، پادرد و یا درد در ستون فقرات را تجربه می کنند، حتماً باید از این نوع دمپایی ها استفاده نمایند. این دمپایی ها طراحی کاملاً استانداردی دارند و به صورت ویژه از فرم پا محافظت خواهند کرد.

دمپایی جلوبسته: اگر می خواهید در فضایی رفت و آمد کنید که همواره باید نگران برخورد پاها با اشیاء مختلف و آسیب دیدگی فیزیکی آن ها باشید، حتماً استفاده از دمپایی های جلوبسته را در دستورکار قرار دهید.

نحوه نگهداری صحیح از دمپایی چرمی

از جمله ویژگی های بارزی که میتوان برای یک نوع دمپایی چرم مردانه تبریز نام برد راحتی و نرمی دمپایی می باشد چون دمپایی را بیشتر در خانه استفاده می کنیم پس راحتی در ان بسیار حائز اهمیت می باشد و از جمله کسانی که مدت طولانی در محل کار خود مشغول به کار هستند یا بیمار هایی که در بیمارستان هستند خیلی مهم هست که دمپایی انها راحت و نرم باشد که دچار کمردرد و پا درد نشوند و دیگر نیازی نیست که ناراحت و نگران تورم پاهای خود باشید.

نه تنها در تابستان بلکه در زمستان هم دمپایی بسیار مهم هست زیرا باعث گرم شدن کف پا می شود برای کسانیکه که نگران اذیت شدن مچ پای خود هستند هم بسیار متناسب می باشد و هم چنین برای کسانی که در سفر های طولانی هستند هم بسیار با ارزش می باشد که دمپایی راحت به پا کنند و مهم هست که حتما دمپایی قابل شستشو باشد تا بوی بد به خود نگیرد و در ان باکتری رشد نکند که به پا اسیب بزند از انجایی که پا قلب دوم ما انسان ها می باشد.

باید حواسمان به ان خیلی باشد دمپایی با کیفیت دمپایی است که قالب ان به اندازه باشد و بسیار بزرگ یا کوچک نباشد که سایز های مختلف بتوانند از ان استفاده کنند و باید دارای وزن متعادل باشد نه بسیار سنگین نه بسیار سبک که خدایی نکرده هم وطنانمان لیز بخورند باید دارای طرح و نمونه ها و رنگ های متفاوت باشد و باید ضد اب باشد که در مکان های مرطوب هم بشود از ان ها استفاده کرد باید انعطاف پذیری و ضربه گیری خوبی داشته باشند کفی دمپایی باید کاملا مناسب باشد نه زیاد سفت و نه زیاد نرم باشد باید در برابر سایش مقاوم باشد و بماند و باید دارای لژ باشد و دارای انعطاف که فرد بتواند تعادل و توازن خود را موقع راه رفتن حفظ کند

مهم ترین ویژگی های دمپایی چرمی چیست؟

مهم ترین ویژگی های دمپایی چرمی چیست؟ خرید تضمینی دمپایی زنانه مدل جدید خود را به ما بسپارید که دارای ضمانت کالا می باشد و شما می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری ان را خریداری فرمایید که قیمت ان به صورت عمده و یا مستقیم امکان پذیر می باشد راحتی در پا و ظاهری بسیار زیبا و دارای وزنی بسیار سبک از ویژگی دمپایی های طبی زنانه می باشد این محصولات چون دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد.

به همین خاطر توجه بسیاری از بانوان مارا جلب کرده و با استقبال از این محصولات خرید می کنند با خاطری اسوده از مهم ترین مواردی که باید برای خرید دمپایی توجه کرد یک جنس ان می باشد دوم انعطاف پذیری ان می باشد سوم سایز باید کاملا مطابقت داشته باشد چهارم وزن مناسب که احساس سبکی و راحتی بکنید پنجم زیره مرغوب برای جلوگیری از کمر درد و اینکه مچ پا درد نگیرد ششم رنگ مناسب مثلا برای محل کار بهتر است از رنگهای مشکی خاکستری و رنگ های خنثی استفاده شود و برای رفتن در کنار ساحل در فصل گرما از رنگ های روشن و فوق العاده زیبا استفاده شود.

هفتم و از همه مهمتر قیمت محصول قیمت محصول باید به گونه ای باشد که در خور کیفیت محصول باشد و نگران قیمت نباشید زیرا دمپایی محصولی هست که قیمت های نجومی ندارد و با داشتن هر مقدار پولی می توانید دمپایی دلخواه خود با بالاترین کیفیت و راحتی را خریداری کنید و نکته ی اخر که باید به ان توجه کنید برای جلوگیری از زدن قارچ در میان انگشتان و دوام بالاتر استفاده از دمپایی برای پاهای زیباییتان باید بعد از حمام یا بیرون امدن از اب دریا و یا استخر پاهای خود را خشک کرده و سپس دمپایی لا انگشتی از جنس پلاستیکی بپوشید

دسته بندی دمپایی چرم بر اساس نوع رنگ

انواع مختلفی از دمپایی چرم اصل باکیفیت وجود دارند که برای هر فرد خاص بودن معنای متفاوتی دارد ولی دمپایی ها شامل لاانگشتی و رو فرشی و مدل خز دار و مدل طبی و مدل حوله ای و مدل ابری که مدل رو فرشی که در خانه قابل استفاده هست از پرفروش ترین ها میباشد و دمپای خاص دمپایی می باشد که جلوی ان باز باشد که لا به لای انگشتان دچار اسیب و عفونتی نشود که این نوع دمپایی های روفرشی را شامل می شود و با توجه به کف خانه هایتان باید ان ها را انتخاب کنید که دچار سر خوردگی نشوید مدل بعدی مدل طبی میباشد که برای کسانی که دچار درد مفصل و عضلات هستند.

مثل کمردرد و مچ پاهای ان ها درد می کند کاملا مناسب می باشد مدل لاانگشتی بیشتر مناسب افرادی می باشد که به لب دریا و استخر می روند زیرا راحت می پوشند و راحت بیرون می اورند و بسیاری از بانوان سرزمین عزیزمان هم برای بیرون از خانه و محل کار و در هواپیما هم از ان ها استفاده می کنند مدل بعدی مدل خز دار می باشد که بیشتر بانوانی که دارای سن کمتر و روحیه ی جوان پسند هستند استفاده می کنند که دارای تنوع در رنگ بسیار فراوانی هستند.

دمپایی زنانه ارزان می باشد و دمپایی زنانه استاندارد می باشد و به راحتی می توانید ان را خریداری فرمایید و قسمت رویه ای که دارای خز می باشد که باعث می شود پاها بسیار زیباتر از قبل به نظر برسند نوع بعدی دمپایی مدل حوله ای می باشد که معروف به دمپایی هایی هستن که برای رفتن به تخت خواب از ان ها استفاده می شود

صادرات عمده دمپایی روفرشی چرم

صادرات عمده دمپایی روفرشی چرم انواع مدل های دمپایی طبی چرم مردانه جدید در بازار موجود است که خرید را برایتان میسر می سازد و شما می توانید به راحتی خرید خود را تکمیل کنید. طرح های اسپرت بیش از صدها مدل بوده است که شما می توانید آن را در تمامی رنگ ها سفارش دهید. طرح های فانتزی بیش از ده ها طرح می باشد که مناسب نو عروس و و دختران می باشد. و بعد دیگر بصورت ساده و طبیعی هستند که بیشتر مناسب محیط کار میباشد که شما میتوانید با یک جستجوی بسیار ساده دمپایی های مورد علاقه خود را بیابید و آنها را خریداری کنید.

طرح های گوناگون این محصولات در گاهی اوقات انتخاب را برای شما مشتریان عزیز آسان می کند که می توانید برای هدیه دادن و یا برای استفاده مداوم این محصولات را نیز انتخاب کنید و همچنین می توانید با مراجعه به سایت مذکور از تمامی محصولات دیدن کنید تا بتوانید محصولات مورد علاقه خود را نیز بیابیم و همچنین یک جدول سایزبندی بر روی سایت بارگذاری شده است که کمک می کند تا شما بتوانید سایز استاندارد پای خود را به دست آورید و بدون اشتباه محصولات دلخواه خود را بیابید و آنها را تهیه کنید.

عرضه دمپایی زنانه در مدل های جدید و درجه یک به صورت عمده با مناسب ترین قیمت از سوی توزیع کنندگان به بازار انجام می شود .شرکت تولیدی انواع دمپایی زنانه در مدل های طبی، بافتنی روفرشی در بالاترین کیفیت در مدل ها و طرح های شیک و جذاب زنانه، دخترانه تولید و راهی بازار فروش می کند. فروش انواع صندل های بافتنی که در مدل های مختلف در کیفیت بسیار بادوام و محکم بافته شده هستند و از زیبایی خاص و فوق العاده ای برخوردار می باشند.

به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید انواع دمپایی روفرشی با مصرف آن احساس راحتی و خوبی به مصرف کننده می دهد و خیلی نرم و راحت می باشند. پخش و فروش عمده انواع صندل روفرشی بافتنی زنانه و دخترانه به روش های مختلف حضوری، غیرحضوری، تلفنی انجام می شود و به راحتی می توان با سفارش از فروشگاه اینترنتی کارخانه دمپایی چرم با قیمت ارزان خریداری نمود. دمپایی زنانه رنگ تیره مدل زیادی دارد دمپایی زنانه چند رنگ کارایی زیادی دارد دمپایی زنانه ایرانی بسیار زیبا است دمپایی زنانه خاص مدل زیبایی دارد.

پخش مستقیم دمپایی چرم طبی

برخی دمپایی ها نیز جهت پوشیدن در حیاط و فضاهای باز و یا برخی نیز جهت استفاده در محیط کار مناسب می باشند. جنس دمپایی ها با با یکدیگر متفاوت می باشد و همانطور که اشاره شد برخی از آنها که در معرض آب می باشند از جنس پلاستیکی می باشند ولی برخی دیگر که برای مثال در محیط های کار یا داخل منزل استفاده می‌شوند، دارای جنسی از نوع چرم یا فوم می‌باشند و در ساخت آن ها علاوه بر دوخت، از چسب نیز استفاده شده است و اصولاً غیر قابل شستشو می باشند.

امروزه انواع مدلهای مختلف و جدید دمپایی های دخترانه برای سنین متفاوت تولید و عرضه می شوند و در فروشگاه های عرضه دمپایی و پلاسکو و … چشم هر مشتری را به خود جذب می کنند. این دمپایی ها در انواع معمولی، صندل و … تولید می‌شوند و برای سلایق و کاربردهای مختلف به فروش میرسند. جنس و مواد اولیه به کار رفته در تولید کننده دمپایی نیز بسیار مهم می‌باشد.

چرا که حتی برخی از دمپایی های پلاستیکی دارای جنس نامرغوب و مواد بازیافتی می باشند و این دمپایی ها هم از نظر ظاهر و رنگ ضعیف می باشند و از نظر دوام بسیار ضعیف و بی کیفیت می باشند. دمپایی های عرضه شده در فروشندگان دمپایی چرم ، علاوه بر نوع دخترانه، در انواع بچه گانه، مردانه، صندل و … نیز عرضه می شود و مشتریان عزیز می توانند برای تمام خواسته ها و سلایق خود، از فروشنده دمپایی چرمی خرید نمایند. کیفیت بالا و تنوع در محصول برای تمام سلیقه ها و همچنین داشتن قیمت مناسب کالاهای ما باعث شده است تا بتوانیم رضایت مشتریان عزیز را حاصل نماییم.

توزیع بدون واسطه دمپایی چرم با کیفیت

توزیع بدون واسطه دمپایی چرم با کیفیت دمپایی ها جزو راحت ترین مدل از پاپوش ها هستند که در انواع دخترانه، زنانه، مردانه و پسرانه تولید می‌ شوند که در ادامه قصد داریم به بررسی برخی از انواع طرح های دمپایی های دخترانه بپردازیم. دمپایی های دخترانه نسبت به نمونه های دیگر ظرافت بیشتری دارند و از رنگ های جذاب و شادی برای طراحی این دمپایی ها استفاده شده است تا کودکان و دختر بچه ها نسبت به این محصولات علاقه نشان دهند و جذب خرید این دمپایی ها شوند.

یکی از انواع دمپایی جدید دخترانه که به تازگی به بازار ارائه شده است صندل هایی هستند که به صورت بندی طراحی می شوند و معمولاً این صندل ها به عنوان دمپایی دخترانه جدید در فصل تابستان فروش بیشتری دارند. به طور کلی انواع طرح های دمپایی دخترانه از اصول علم ارگونومیک پیروی می کنند و از این نظر با هم مشابه هستند.

به گونه‌ ای که اگر هر یک از طرح‌ های این دمپایی ها را امتحان کنید متوجه می‌ شوید که پای شما در حالتی استاندارد داخل دمپایی قرار می‌ گیرد و به بیرون سر نمی‌ خورد و شما می توانید به راحتی با این دمپایی ها مسافت‌ های طولانی را پیاده روی کنید و از گردش هوایی که در قسمت پای شما به وجود می‌ آید، لذت ببرید. فروش دمپایی توسط فروشنده بهترین دمپایی زنانه استخری با تنوع بسیار گوناگون در رنگ‌آمیزی و همچنین در مدل های متفاوت برای سنین مختلف و همچنین برای افراد متفاوت انجام می شود.

علاوه بر تمام اینها قیمت گذاری روی این مدل از دمپایی ها به قدری پایین می باشد که افراد می‌توانند با پرداخت هزینه جزئی تنوع بسیار فراوانی را از این مدل دمپایی ها داشته باشند و بهترین نوع از آن را برای خود انتخاب کنند و یا این که چندین عدد از آن را تهیه کرده و با هر رنگ لباس خود یک عدد از آن را استفاده کنند. تمام این عوامل موجب فروش و بسیار بالا از این دمپایی ها در سالیان اخیر شده است.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما