فروش عمده دمپایی چرم دخترانه

محصولات چرمی به علت ویژگی های خاص خود در بیشتر محصولات از جمله مبلمان، لباس ، و کیف و کش کاربرد دارند یکی از نمود های استفاده از چرم طبیعی در تولید کفش و دمپایی است. دمپایی چرم دخترانه ، پسرانه و بچه گانه یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی این صنعت است که کمتر به آن توجه شده است. در این مقاله قصد دایم به ویژگی های این محصول و مزایای آن ها بپردازیم و به معرفی بهترین های این صنعت بپردازیم. همچنین علت دوام و استحکام بالای این محصولات چرمی را مورد بررسی قرار می دهیم.

فروش عمده دمپایی چرم دخترانه

بررسی دوام بالا دمپایی چرم اسپرت

بررسی دوام بالا دمپایی چرم اسپرت دمپایی چرم تهران و دمپایی چرم مشهد ، دارای دوام و استحکام بالایی اند که این مقاومت بالا به علت استفاده از بهترین و و با کیفیت ترین چرم های طبیعی است. چرم طبیعی علاوه بر اینکه دوام بالایی دارد، دارای استحکام بالایی هم هست. یعنی در طول استفاده، در برابر عوامل متعدد از مقاومت زیادی برخوردار است و به راحتی از بین نمی‌رود. چرم های طبیعی ، مقاوم به فرسودگی هستند، و تا حد زیادی مقاوم در مقابل آتش اند و تا مقدار بسیار زیادی زیادی ضد آب می‏ باشند. ضمنا چرم اصل ترک نمی خورد بنابراین دمپایی های چرمی همیشه می ‏توانند مورد استفاده شما قرار بگیرند.

دیگر ویژگی چرم طبیعی ماندگاری آن است ؛ منظور از دوام و ماندگاری زیاد سفت و سخت مثل سنگ بودننیست! هرچند که برخی از چرم‌ها بنا به نوع استفاده از آن ها به همین شکل ساخته و پرداخته می‌شوند. که با استفاده از آن ها، چرم با حفظ فرم و اسنخواهد خورد و پوسته پوسته نیز نمی‌شود.

قابلیت تنفس؛ دمپاییچرم طبیعی رطوبت را جذب خود می کند و آن را به صورت بخار از خود خارج می‌کند و هیچ بافت طبیعی و مصنوعی دیگری نمی‌تواند با این ویژگی دمپایی و محصولات دیگر چرم طبیعی رقابت کند. این یک فایده بزرگ به ویژه برای کفش‌های چرم است. در کفش‌ها و بوت‌هایی که از چرم مصنوعیتولید شده‌اند بیشتر عرق خواهید کرد. حتما این موضوع را در مورد روکش صندلی‌های خودرو هم احساس کرده اید.

نکته دیگر این است که کفش ها و دمپایی های تولید شده با چرم طبیعی در مقایسه با انواع منسوجات مصنوعی، دارای بوی طبیعی و خوبی است. همانطور که پارچه‌ها و اقلام پلاستیکی و مصنوعی بوی شیمیایی دارند که با گذر زمان هم شدیدتر خواهد شد و شما و دیگران را آزار خواهد داد . برخی تصور می کنند چرم طبیعی بوی بدی داشته باشد اما در فرآیند تولید کفش چرم صرفا بوی خوش آن باقی می‏ ماند.

نکات مهم هنگام خرید دمپایی چرم دخترانه

نکات مهم هنگام خرید دمپایی چرم دخترانه در خرید دمپایی چرم بچه گانه یا دخترانه فاکتور هایی وجود دارد که حتما باید به آن ها توجه کرد از جمله:

1 ) بوی چرم : دمپایی های تولید شده از چرم طبیعی دارای منشأ حیوانی اند. مگر در شرایطی که دارای منشأ گیاهی باشند و به نسبت فرایندی که در آن تولید می شوند قیمت بسیار بالایی دارند. چرم های طبیعی حیوانی دارای بوی خاص، لطافت پوست و دانه هایی روی سطح خود هستند. البته عدم بوی حیوان نمی تواند علتی برای نقض طبیعی بودن چرم باشد. چرا که با پیشرفت تکنولوژی فرایند دباغی رو به بهبود است تا طفداران چرمی که به بوی آن حساسیت دارند به راحتی بتواننداز آن استفاده کنند.

2 ) بافت چرم : با نگاهی به سطح چرم می شود به طبیعی و مصنوعی بودن چرم پی برد. چرم طبیعی دارای بافتی طبیعی و بدون دست کاری انسان و بدون الگویی خاص است. در بعضی موارد روی چرم های طبیعی طرح ها و چاپ ها مانند فلوتر، کروکدیل و پوست ماری انجام می شود که تشخیص را دشوارتر می کند. در چرم های مصنوعی چون بافت ها به صورت صنعتی ایجاد می شود نظم و ساختار خاصی دارند.

چند نکته درباره دمپایی چرمی اسپرت

چند نکته درباره دمپایی چرمی اسپرت دمپایی های چرمی اسپرت، دارای ویژگی هایی هستند که برخی از آن ها در محصولات چرمی زیاد به چشم می خورد از جمل:

1 ) جذابیت های همیشگی : چرم ماده ای است که همیشه قدرتمند و برازنده بوده ، دمپایی های چرمی هم به صورت اسپرت و هم به صورت رسمی استفاده می شوند. و با استفاده از این دمپایی های چرمی قطعاً قدرتمندتر به نظر خواهید رسید.

2 ) زیبایی و مد بودن: هنگامی که حرف از دوام چندین ساله به میان می‌آید باید این نکته را هم در نظر بگیریم که چرم هرگز از مُد نخواهد افتاد و همیشه ارزشمند و مورد تقاضا است. می‌توان گفت که کفش چرم محصولی است که به زمان و مکان تعلق ندارد. و زیبا بوده و خواهد بود.

3 ) انعطاف پذیری دمپایی چرمی : به مرور زمان در این سال های دراز مدت استفاده از چرم طبیعی و مصنوعی انعطاف‏ پذیری آن یشتر شده و به جذابیت آن نیز افزوده شده است، بدون اینکه تغییری در شکل و مقاومت چرم ایجاد شود. به همین دلیل کفش چرمی که خریداری می کنید اگر اول خشک به نظر بیاید ، با گذشت زمان انعطاف‏ پذیر می شود.

4 ) عدم ایجاد حساسیت دمپایی های چرمی : دمپایی انگشتی چرم از یک پارچه‌ی طبیعی است که ایجاد حساسیت نخواهد کرد. بیشتر مواد صنعتی و مصنوعی زمانی که در مجاورت پوست قرار می‌گیرند، سبب بروز حساسیت و خارش پوست شده و مشکلاتی را به وجود خواهند آورد. اما تماس با چرم هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی همواره احساسی دلنشین و خوشایند را ایجاد می‌کند. داشتن چیزهایی که متشکل از بافت های طبیعی است همیشه مهم و اثرگذار است. پوشیدن لباس ها و کفش های طبیعی باعث می شوند که شما هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی احساس خوبی داشته باشید.

همه ی این ویژگی ها و ویژگی های بسیار دیگری که در محصولات دمپایی چرم اسپرت راحت پوش به چشم می خورد باعث متمایز بودن این کفش و دمپایی ها از دیگر محصولات شود.

بازار خرید دمپایی چرم دخترانه

بازار خرید دمپایی چرم دخترانه همان طور که در بالا به ویژگی های دمپایی های چرمی اشاره شد. مجموعه راحت پوش با ارائه بهترین محصولات خود در زمینه توبید دمپایی های چرمی بچه گانه و دخترانه فعالیت دارد علاوه بر این به تولید دمپایی و صندل های طبی نیز می پردازد و در جهت کسب رضایت مشتریان در تلاش است تا متناسب ترین و بهترین محصول خود را ارائه دهد. این شرکت دارای محصولات متنوعی است که از شیک ترین و به روز ترین کفش های روز ایران هستند و به کشور های دیگر نیز صادر می شوند. که جهت مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما