قیمت انواع دمپایی چرم دست دوز زنانه

دمپایی چرم دست دوز زنانه اصل و باکیفیت یکی از محبوب ترین انواع دمپایی می باشد که قیمت تمام شده آن بسیار مقرون به صرفه است، قیمت تمام شده این نوع کالا براساس سطح کیفی آن تعیین می شود و هر چه کیفیت آن افزایش پیدا کند، قیمت آن نیز بیشتر می شود. نوع مواد اولیه استفاده شده در تولید این مدل دمپایی زیبا از دیگر شاخص های بسیار مهم و اساسی است که بر قیمت تمام شده این محصول تاثیر می گذارد.

قیمت انواع دمپایی چرم دست دوز زنانه

مشخصات مهم دمپایی چرم اصل

مشخصات مهم دمپایی چرم اصل دمپایی چرم عربی اصل و مرغوب یکی از زیباترین مدل های دمپایی می باشد که در تولید آن از دو نوع چرم طبیعی و مصنوعی استفاده می شود، این کالای بسیار مهم و ارزشمند دارای مشخصه های متعددی است که توجه به آن در زمان خرید مزیت های گوناگونی را برای افراد ایجاد می کند، از اصلی ترین این مشخصات می توانیم به گزینه های زیر اشاره کنیم:

  • یکی از اصلی ترین مشخصه های مهم دمپایی چرم زنانه، راحت بودن آن می باشد که باعث می شود تا همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند.
  • سبک بودن این مدل دمپایی از دیگر شاخص هایی است که باعث می شود تا هیچ نوع ضربه ای به زانو افراد وارد نگردد.
  • مقاومت بالای این نوع کالا در برابر رطوبت و پاره شدن از دیگر مشخصه هایی است که می توان برای آن بیان کرد.
  • از دیگر ویژگی های اصلی این محصول می توان به طرح های متنوع و گوناگون اشاره کرد.
  • دمپایی های چرم اصل زنانه باعث ایجاد قارچ و حساسیت بر روی پای افراد نخواهند شد و سلامت پا را حفظ می کنند.
  • در تولید این محصول از بهترین نوع چرم استفاده می شود که این مدل چرم بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد.

عمده فروشی دمپایی چرم دست دوز زنانه

عمده فروشی دمپایی چرم دست دوز زنانه دمپایی از محبوب ترین انواع کفش محسوب می شود که برای تولید آن از جنس های مختلفی از جمله چرم استفاده می شود، دمپایی های چرم زنانه دارای مدل های بسیار زیبایی هستند که از این موارد می توان به نمونه های دست دوز آن اشاره کرد، کیفیت بالای این نوع کالا باعث شده تا فروش آن در بازار های داخلی به صورت عمده انجام شود.

عمده فروشی دمپایی چرم مجلسی و اسپرت زنانه به افراد در خرید این کالا با هزینه بسیار کم کمک می کند، شما عزیزان می توانید برای خرید و سفارش انواع دمپایی های اصل چرم به این سایت مراجعه کنید و هر یک از نمونه های این محصول را با منصفانه ترین قیمت تهیه کنید، ارسال این محصول ارزشمند در مدت زمان کوتاهی برای مشتریان انجام می شود.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما