قیمت باورنکردنی دمپایی چرم مشکی عمده

دمپایی از جمله وسایل پر مصرف و پر طرفدار می باشد که هر روزه اشخاص با آن سر و کار دارند و در انواع مختلف و با جنس های گوناگون تولید می شود و دمپایی چرم درجه یک یکی از انواع محبوب و پر فروش در بین انواع دمپایی ها می باشد توزیع دمپایی چرم مشکی عمده توسط شرکت های تولید کننده آن با قیمت های باور نکردنی و پایین در سراسر کشور انجام می شود و این محصول به دلیل رنگی که دارد بسیار پر فروش است و متقاضی زیادی دارد.

قیمت باورنکردنی دمپایی چرم مشکی عمده

مشخصات مهم دمپایی چرم اعلا

مشخصات مهم دمپایی چرم اعلا دمپایی پاپوشی است که کاربرد های زیادی دارد و در بیشتر مکان ها مانند داخل منزل ، حیاط خانه ، پارکینگ ، مسافرت ها و همچنین در فضاهای نزدیک به منزل استفاده می شود این محصول در مدل ها و با جنس های مختلفی تولید می شوند و دمپایی چرمی یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع دمپایی می باشد و به دلیل جنسی که دمپایی دارد و از چرم طبیعی تولید می شود بسیار محافظ عالی برای پاها است و از خشکی کف پا و ترک خوردن پاشنه پا جلوگیری می کند و همچنین مدت طولانی پوشیدن این دمپایی پا را اذیت نمی کند.

مشخصات مهم دمپایی چرم اعلا عبارتند از:

  • اول از همه جنس و مرغوبیت آن می باشد.
  • سبک وزن بودن دمپایی چرم و همچنین کیفیت آن از مشخصات دیگر دمپایی چرم می باشد.
  • دمپایی چرم اعلا زیره نرم و راحتی دارد.
  • از نظر ظاهری این محصول بسیار طرح های شیک و زیبا دارد.
  • دمپایی چرم مرغوب کفی ضخیم دارد و کف پا در راه رفتن احساس خوشایندی را تجربه می کند.
  • سایز این محصول استاندارد است و پنجه و پاشنه پا اذیت نمی شود.
  • دوخت کفی و اطراف دمپایی اعلا بسیار با کیفیت است و تا سال ها عمر می کند.
  • این دمپایی به دلیل جنسی که دارد به مرور زمان کیفیت خود را از دست نمی دهد.

شرکت صادراتی دمپایی چرم مشکی عمده

شرکت صادراتی دمپایی چرم مشکی عمده دمپایی چرم مشکی یکی از پر طرفدار ترین انواع دمپایی در بازار می باشد و شرکت های معتبر این محصول را به وفور در کشور تولید می کنند این محصول با قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد و قیمت آن بستگی به نوع چرم استفاده شده در تولید آن دارد و همچنین مدلی که دمپایی دوخته می شود نیز در قیمت آن تاثیر گذار است دمپایی چرم را می توان به صورت عمده از شرکت ها و تولید های آن خریداری کرد و بسیار هم مقرون به صرفه می باشد زیرا خرید در حجم بالا انجام می شود و قیمت تمام شده برای آن بسیار پایین تر از قیمت موجود در بازار می باشد.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

1

  1. سلام وقت بخیر دمپایی چرم مشکی رو بهتون پیشنهاد می کنم حتما خریداری کنید و از کیفیت بی نظیرش لذت ببرید من که خریدم خیلی هم راضی م

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما