قیمت بهترین محصولات چرم نوین چرم در بازار داخلی

قیمت بهترین محصولات چرم نوین چرم در بازار داخلی

شرکت چرم نوین و کفش زنانه چرم تبریز محصولات خود را با بالاترین کیفیت و با نازلترین قیمت در اختیار متقاضیان خود قرار داده است. شرکت نوین چرم فعلالیت خود را در سال 1370 در زمینه تولید محصولات چرمی شروع کرده است. این شرکت با افزایش تلاش و به کار گیری متخصص ترین طراحان ایرانی و خارجی و استفاده از مرغوب ترین چرم های موجود توانسته است به طور هوشمندانه ایی نام خود را در میان برند های شناخته شده ایرانی و خارجی بگنجاند.و جزء برند های مطرح جهانی باشد و محصولات باکیفیت خود را طبق نیاز خریداران خود چه کلاسک و چه اسپرت با بهترین قیمت در بازار به فروش برساند.

قیمت بهترین محصولات چرم نوین چرم در بازار داخلی

آشنایی با انواع محصولات چرم اصل

آشنایی با انواع محصولات چرم اصل آشنایی با انواع محصولات چرم اصل

قبل از خرید محصولات چرمی و کیف چرم زنانه باید ابتدا تصمیم گرفت که چرم طبیعی میخواهیم یا چرم مصنوعی؟

اگر شما هم قصد خرید محصولاتی از جنس چرم طبیعی را دارید باید ابتدا برندی را انتخاب کنید که از کیفیت بالا برخوردار باشد و در تولید محصول خود از چرم اعلا استفاده کرده باشد. تنوع محصولات چرمی بسیار زیاد است و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه مجازی برند خودرا انتخاب کرده و کالای خود را خریداری کنیداز جمله محصولا چرمی می توان به کیف، کفش، لباس، اکسسوری مردانه و زنانه ست های هدیه، کمربند، دستبندو… اشاره کرد.

تشخیص چرم اصل از چرم مصنوعی:

چرم اصل جاذب رطوبت است و بوی مخصوصی دارد که برای شناخت بوی طبیعی آن نیاز به تجربه و مهارت خاص خود دارد و پشت چرم طبیعی اصولا دارای پرز است اما درپشت چرم های مصنوعی ‌، از پارچه معمولی استفاده می شود، سطح پارچه ی چرم اصل یکنواخت نیست و نور را به طور یکسان منعکس نمی کند و دارای طرح و بافت یک نواخت نمی باشد پس اگر طرح روی پارچه جرم به صورت یک نواخت تکرار شد باید به اصالت آن شک کرد.و هم چنین چرم مصنوعی خیلی سریع به حرارت واکنش نشان می دهد و در مقابل حرارت واکنش جمع می شود.

بازار پخش محصولات چرم نوین چرم صادراتی

بازار پخش محصولات چرم نوین چرم صادراتی بازار پخش محصولات چرم نوین چرم صادراتی

در ایران برند های زیادی وجود دارد که محصولات چرمی خود را ارائه می دهند.از برند هایی مطرح می توان به چرم مشهد،چرم درسا،چرم نوین،چرم نگار،چرم پاندورا،چرم کاکتوس،چرمیران،چرم آرا،شهرچرم،مارال چرم،کهن چرم، پارینه چرم و…اشاره کرد. چرم ایرانی به خصوص چرم نوین از دیر باز تا به کنون جزء باکیفیت ترین و مرغوب ترین چرم های موجود در سراسر جهان بوده است و با ایجاد تنوع زیاد در ارائه محصولات خود جایگاه ویژه ایی در صادرات پیدا کرده است و امروزه شاهد درخشش روزافزون برند چرم نوین در بازار های جهانی هستیم.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما