قیمت عمده دمپایی المطراش عمده

دمپایی المطراش از جمله دمپایی‌های با سابقه در بازار ایران است که بیشتر در مناطق جنوبی ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد و استفاده از آن مرسوم است و از قیمت پایینی برخوردار است و در صورتی که در تعداد بالا استفاده شود این دمپایی برای صادرات عمده به کشورهای دیگر به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس بسیار مناسب خواهد بود و مشتریان این محصول در داخل می توانند در تماس با تولید کننده این دمپایی از قیمت دمپایی المطراش باخبر شوند.

قیمت عمده دمپایی المطراش عمده

نوع متریال بکار رفته در دمپایی المطراش

نوع متریال بکار رفته در دمپایی المطراش دمپایی المطراش از جمله دمپایی های بادوام و بسیار باکیفیت است که به دلیل جنس خاص این محصول طرفداران بسیار زیادی دارد و این دمپایی از یک زیره پلاستیکی نسبتاً سفت ساخته شده است و در بهترین آن، کفی طبی مورد استفاده قرار می گیرد.

رویه این دمپایی نیز از چرم است و بر اساس قیمت محصول می تواند از چرم مصنوعی یا چرم طبیعی باشد در هر صورت هر یک از این رویه ها باعث ایجاد حساسیت در پوست نمی شوند بنابرین از این جهت می‌توان با اطمینان خاطر آن را استفاده کرد.

متریال چرم طبیعی مورد استفاده در این دمپایی نرم و انعطاف پذیری بیشتری دارد همچنین دوام آن نیز در صورت رعایت شرایط نگهداری آن بسیار زیاد خواهد بود بنابراین کارخانه‌های تولیدکننده این دمپایی که بهترین آن را ارائه می‌کنند از انواع مختلف چرم مانند چرم گاوی و گوسفندی برای ساخت رویه آن استفاده می نمایند و به این ترتیب محصول کیفیت عالی خواهد.

رویه و زیره این دمپایی با استفاده از روش‌های امروزی یعنی دوخت و پرس به هم وصل می‌شوند و این باعث می‌شود که در نهایت دمپایی تهیه شده از رویه چرمی و زیره مرغوب باعث رضایت خاطر استفاده کنندگان از آن گردد و در فصل گرما بتوانند از آن استفاده نمایند.

تولید عمده دمپایی المطراش صادراتی

تولید عمده دمپایی المطراش صادراتی دمپایی المطراش صادراتی به صورت عمده در داخل کشور تولید می‌شود و مشتریان انواع دمپایی درجه یک المطراش می‌توانند از تولیدکننده، این محصول را با قیمت هر چه ارزان طرح خریداری کنند و به این شکل این دمپایی می‌تواند نیاز مشتریان را برای دمپایی باکیفیت صادراتی تامین نماید.

تولید عمده این دمپایی از متریال درجه یک انجام می شود و این متریال دارای کیفیت عالی است که در نهایت باعث می‌شود تولید بهترین نوع دمپایی المطراش در داخل کشور صورت گرفته و صادرکنندگان بتوانند ارزانتر از هر جایی آن را از داخل تهیه کنند و صادر کننده این محصول به کشورهای دیگر نیز باشند و به این شکل تهیه این دمپایی با قیمت ارزان در داخل می‌تواند باعث درآمدزایی هر چه بیشتر برای خریداران این دمپایی و صادرکنندگان آن شود.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما