قیمت محصولات چرم خورشید چگونه برآورد می شود؟

قیمت محصولات چرم خورشید چگونه برآورد می شود؟ محصولات چرم خورشید و کیف پول چرم مردانه، از جمله فرآورده های چرمی باکیفیت کشور است که با استفاده ازماشین آلات پیشرفته و روز دنیا تولید و به بازار عرضه می شوند. درمقاله زیر اطلاعات بیشتری راجع به محصولات چرمی این شرکت ارائه شده تا انتها همراه ما باشید.

قیمت محصولات چرم خورشید چگونه برآورد می شود؟

عامل اصلی تعیین کیفیت محصولات چرم

عامل اصلی تعیین کیفیت محصولات چرم کیفیت محصولات چرمی جدید به چه عواملی بستگی دارد؟ ممکن است برای همه ما پیش آمده باشد که بعد از خرید محصول چرمی مثل کفش، با پوسته پوسته شدن آن مواجه شده باشیم! در واقع علت این موضوع کیفیت محصول چرمی بوده که طبیعتا هزینه هنگفتی هم صرف خرید آن کرده بودیم، برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی باید محصولات چرمی را بیشتر بشناسیم و از مراکز معتبر خرید این فرآورده را انجام دهیم. انواع مختلف چرم ها از پوست حیوانات ساخته می شوند و پوست هم ازلایه های مختلفی به وجود آمده است، بسته به این موضوع که چرم ساخته شده از کدام لایه پوست تشکیل شده، کیفیت و جنس آن هم متفاوت می باشد.
به همین دلیل چرم ها براساس لایه به سه دسته تقسیم می شود:
چرم باگرین کامل: باکیفیت ترین چرمی که در تولید کفش های رده بالا از آن استفاده می شود چرم باگرین کامل نام دارد، چرم تمام گرین بافت طبیعی بر روی خود دارد، دلیل آن هم وجود لایه های گرین و Junction است که سبب می شود این نوع چرم بسیار محکم و قابل تنفس باشد. این محصول و ساعت ست الگانس بند چرمی بادوام به مرور زمان نه تنها کهنه نمی شود بلکه جلوه زیباتری نیز پیدا می کند.
چرم گرین: نوع دومی ازگروه چرم ها وجود دارد که کیفیت دسته اول را ندارد، زیرا لایه رویی گرین بر آن نیست و با روش خاصی این بافت را روی آن به وجود می آورند، همچنین با فرایندی چرم را ضدآب می کنند اما با تمام این فعالیت ها این چرم به مرور زمان ازبین رفته و دوامی ندارد.
جیر: نوع سومی نیز وجود دارد که از لایه کوریوم Junction به وجودآمده، این چرم بافت مخملی دارد و خیلی سریع هم لک می شود علاوه برآن دوام چرم جیر بسیار کم و ضدآب هم نیست. البته لازم به ذکر است ضخامت چرم هم عامل مهمی در تعیین کیفیت است که با وزن چرم به انس تعیین می شود یک اونس چرم، یک شصت و چهارم اینچ ضخامت آن است یعنی ضخامتی برابر با یک چهارم سکه است.

شرکت عرضه محصولات چرم صادراتی خورشید

شرکت عرضه محصولات چرم صادراتی خورشید صنایع چرم خورشید با برخورداری از کادر حرفه ای و باتجربه به عنوان یکی از تولیدکنندگان محصول چرمی در کشور شناخته می شود. در طی سال های متمادی به دنبال فرایند دباغی و فراوری پوست حیوان و تولید محصولات چرمی طبیعی در این صنایع، سبب کسب رضایت مشتری و ایجاد بازار رقابتی برای این محصول در کشورشده است. بسیاری از ارگان ها و سازمان های دولتی برای حمایت از هنر و صنایع دستی کشور، تولیدات این صنایع را به عنوان هدیه درمراسم و محافل خود انتخاب کرده اند. شرکت چرم خورشید انواع محصولات چرمی، کیف مردانه در انواع متفاوت مانند: دوشی، اداری، سامسونت، پاسپورتی، اسپرت مردانه، هیکلی و در نوع زنانه: دوشی، پاسپورتی، اسپرت، مجلسی، دستی، اداری، کوله فانتزی تولید می کنند.
همچنین سایر محصولات مانند کفش زنانه و مردانه، کمربند، دستکش، کاپشن، کیف پول، اکسسوری و انواع چرم رنگی از فراورده های تولیدی این شرکت است. قابل ذکراست، این شرکت به صورت عمده هم محصولات خود را به فروش می رساند که قیمت کمتری نسبت به خرید این محصول به صورت جزئی دارد و مورد توجه فروشگاه ها و مراکز بزرگ خرید می باشد.
چرم خورشید درتهران شعب مختلفی دارد که با یک جستجوی کوچک در اینترنت می توان به راحتی از آدرس این مراکز بهره مند شد، همچنین امکان خرید اینترنتی هم از این مراکز وجود دارد که با مراجعه به وبسایت آن ها امکان این شیوه خرید فراهم شده است.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما