مرجع عرضه دمپایی روفرشی زنانه چرم

دمپایی روفرشی زنانه چرم بسیار شیک، مختص مشکل پسندان بازار با کیفیتی اعلاء، برای عرضه آماده است. با بکارگیری مرغوب ترین چرم طبیعی موجوجود در این صنف و همچنین پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا، استادکاران به نام و باتجربه چنان دمپایی های روفرشی زنانه چرمی را پدید آورده اند که بانوان شیک پوش را از مشتریان دائمی و پرو پا قرصِ این سری از محصولات نموده است. پاخور بسیار عالی و زیبا، نرمی و راحتی درهنگام استفاده نتیجه استفاده از متریال سوپر می باشد؛ برآورده ساختن تمامی انتظارات، از یک دمپایی چرمی اصل و استاندارد در کنار قیمتی منصفانه و پایین تر از کف ِبازار سبب شده تا این مرجع عرضه، حاشیه ی سود بسیار مناسب و تضمین شده ای را را برای فروشندگان عزیز پیش بینی نماید.

مرجع عرضه دمپایی روفرشی زنانه چرم

اهمیت استفاده از دمپایی روفرشی زنانه چرم

اهمیت استفاده از دمپایی روفرشی زنانه چرم تصور ساده انگارانه، از اندام ِمهمی به نام پا ، در بدنِ انسان ها، فرقی ندارد، چه آقایان و چه خانم ها، بسیار سطحی و البته نادرست است. به طورِ معمول، نقشِ ویژه و بسزایی که این اندام در سلامتی انسان دارد مغفول مانده و بعضاً باعث شده تا به اندازه اهمیتش ، تدابیر لازم برای حفظ سلامتی آن در نظر گرفته نشود.

بسیاری از حکما و طبیبانِ سرزمینِ کهن ما و همچنین دیگر کشورهای جهان از جمله چین، هند و ژاپن بر جایگاه مخصوص این اندام در سلامتی اشراف داشته و تبحر آن ها در شناخت کارکرد اختصاصی پاها، تا جایی پیش رقته که ژاپنی ها آن را قلب دوم نامیده اند و بسیاری از متخصصین چینی به دستورات ویژه ای برای انواع ماساژ های نواحی گوناگون کفِ پا برای درمان بیماری ها و یا کارکردِ صحیح سایر اندام های بدن (قلب ،کلیه،ریه،سیستم گوارش،چشم،کبد) اشاره کرده اند.

کد بانوهای مهربان، با توجه به اهمیت مطالب یاد شده و همچنین اختصاص مدت زمان زیادی به آشپزی و انجام امور خانه داری، که به ناچاردر حالت ایستاده مجبور به انجام آن هستند، می بایست بیش از آقایان به سلامت پاهای خود توجه نموده و در همین راستا استفاده از دمپایی روفرشی برای ایشان بسیار مهم است .

توصیه ما به این عزیزان استفاده از بهترین نوع دمپایی روفرشی؛ یعنی مدل چرمی آن است و درادامه برای آشنایی بیشتر، برخی از دلایل اهمیت استفاده از آن را به صورت خلاصه بیان می نماییم:

  • استفاده از جنسِ چرمی، پای شما را در برابر انواع حساسیت های پوستی و التهابات ناشی از تماسِ سطح پوست با اجناس پلاستیکی و نامرغوب (دمپایی های روفرشی نامناسب ) بیمه می نماید.
  • حس ِ خوب و راحتی به دست آمده از پوشیدن دمپایی های چرمی با انواع دیگر دمپایی ها قابل قیاس نیست.
  • صرفه جویی اقتصادی بیشتر با خرید این نوع صورت می گیرد، زیرا در برابرِ هزینه ای که پرداخت می نمایید، کالای تهیه شده طول عمرِ بیشتری دارد.
  • متریال چرم طبیعی، در تابستان پاها را خنک تر و در زمستان آن ها را گرم تر نگاه می دارد.
  • خاصیت فوق العاده چرم سبب گردیده تا به راحتی، پا تعرق نکند و در صورت تعرق بوی بد نگیرد.
  • ویژگی انعطاف پذیری بالای چرم، قدرتِ مانور بیشتری به طراحان داده تا دمپایی های بسیار شیک، بدیع و بسیار جذابی را روانه بازار نمایند تا علاوه بر تامین سلامت و دوام طولانی تر؛ حس زیبایی شناسی خانم ها را نیز تامین نمایند.
  • چنانچه به هر دلیلی دمپایی چرمی شما نیاز به تعمییر جزئی داشته باشد، اجرای آن به راحتی امکان پذیر است؛ در حالی که انواع پلاستیکی و متفرقه، اگر دچار مشکل شوند به ندرت قابل تعمیر بوده و به قولِ بازاریان یکبار مصرف هستند.

مشخصات بارز دمپایی روفرشی زنانه چرم

شما خواننده گرامی، به منظور تهیه ی دمپایی روفرشی برای خود یا اقوام نزدیک و دور به بازار رفته اید و حتماً، تایید می فرمایید که انواع گوناگونی از این کالا را در اشکال و طرح های زیاد مشاهده فرموده اید.

ویترین های فروشندگانِ محترم، مملو از دمپایی انگشتی چرمی، دمپایی چرم جلو بسته، دمپایی چرمی بچه گانه و بسیاری از انواعِ دیگر بوده ونکته جالب این است که بیشتر دمپایی هایی که از سوی این عزیزان، ارائه می گردد، پسوند چرم یا چرمی را به دنبال خود داشته وهمین موضوع معمولاً شما را برای انتخابِ صحیح و مطابق با نیازهای خودتان دچار سر درگمی می نماید.

در ادامه سعی نموده ایم، برخی مشخصاتِ بارز دمپایی روفرشی زنانه چرم که اطلاع از آن ها می تواند کمک شایانی به خوانندگان گرامی برای انتخابِ گزینه مناسب (جنس جرم اصل ) داشته باشد را به صورت کوتاه، اما، کاربردی و دقیق بیان نماییم:

  • بدون خجالت کشیدن، دمپایی ها را بو نمایید، شاغلین این صنف می گویند بوی چرم طبیعی از چند متری قابل تشخیص است، بنابراین دمپایی چرمی اصل، نباید بویی شبیه به پلاستیک یا نفت داشته باشد.
  • با دستان خود جنس رویه ی اصلی را لمس نمایید، انعطاف و کشسانی بالا از مشخصات چرم است.
  • چرم های فیک و مصنوعی دارای بافت چند لایه و پِرِس شده هستند، اما، انوع طبیعی دارای بافت منسجم، یک پارچه و گوشتی است.
  • پاخوری مناسب که همراه بااحساسِ راحتی بیشتر است، از نشان های اصلی کارهای چرم طبیعیبه شمار می آید.
  • استحکام بیشتر، مقاومت بالا در برابرحرارت و ضربه مختص جنس چرم م باشد.
  • قیمتِ دمپایی های چرمی، از بازه مشخصی در بازار برخوردار بوده و هر قیمتی که پایین تر از این رنج باشد؛ نباید شما را برای خرید آن وسوسه نماید.
  • فروش دمپایی های چرمی اصل، به طور معمول، توسط فروشندگان اصیل و با ارائه ضمانت و تضمین های کیفی لارم و کامل انجام می گیرد.
  • دقت نمایید که در صورتِ فشار دادن نوک انگشت خود به قسمتی از چرمِ اصل، سح آن چروک می شود( یعنی مدتی طول می کشد تا محل فرو رفتگی به حالت اولیه برگردد) در حالی که نمونه های مصنوعی آن به این شکل نیستند.( سطحی که فشار داده ایم، سریعاً صاف می شود و بدون جا کاندن نشانه ای به حالت عادی بر می گردد)
  • سطح بیرونی چرمِ طبیعی تا حدودی جاذب آب است ( نوع غیر صیقلی و متخلخل) ولی آب از سطوحِ نوع مصنوعی ( معمولاً صاف و صیقلی هستند) به سرعت سُر می خورد.

بررسی راحتی دمپایی روفرشی زنانه چرم

بررسی راحتی دمپایی روفرشی زنانه چرم تعداد زیادی از خانم ها، معمولاً این تجربه ی ناخوشایند را داشته اند که پس از پرداختِ هزینه ای نه چندان کم و خریدِ دمپایی از بازار، آن را به مدت یک یا دو ساعت در مراسمی پوشیده باشند و متاسفانه، دچار دردِ مفاصل، کمر و یا التهابِ قسمت هایی از پوست خود شده اند.

در ادمه ی مطالبِ این بخش، موارد مختصری، در رابطه با بررسی راحتی دمپایی روفرشی زنانه چرم، برای کمک به این افراد عنوان شده است:

  • در انتخابِ سایز دقت داشته باشید تا دمپایی خیلی آزاد نباشد و تا حدِامکان قالبِ پا باشد(فیتِ پا باشد)زیرا چرم به مرور، جا باز کرده و اگر در سایز کردن اولیه آن را آزاد تر از معمول گرفته باشید؛ در پای شما لَق می زند و آزار دهنده خواهد بود.
  • نوعِ جلو باز را در تابسان و از طرح های جلو بسته در زمستان ها استفاده شود.
  • طولِ پاشنه ی بیش از سه سانتی متر، بر ستون فقرات و مفاصل تاثیر نا مطلوب دارد.
  • زیره پیو و کفه ی طبی، برای ایستادن در مدت زمانِ بیشتر، مناسب تر است.
  • دُور دوخت بودن و استحکام، لازمه ی دمپایی مناسب است.
  • طرحِ زیره ی قالب باید به گونه باشد که زاویه بین پاشنه و قسمت ِ جلویی سینه ی پا بیش از سی درجه نباشد تا باعث خستگی نشود.
  • دمپایی راحت و مناسب، کل پا رایک تکه در بَر میگیرد. ( برخی از آن ها دارای قطعات چند تکه و بَند بَند هستند و باعث ناراحتی می شوند)

بررسی کیفیت دمپایی چرمی تبریز

کیفیت دمپایی چرمی تبریز، به راحتی و با در نظر گرفتن ِموارد زیر به راحتی قابل بررسی می باشد:

  • برای مرغوبیت و دوام بیشتر، از چرم گاوی درجه یک، در تولید استفاده شده است.
  • برای تهیه آسترِ قسمت های کفی و رویه از مواد گیاهی و یا چرم های رنگ شده استفاده گردیده تا علاوه بر خاصیت آنتی باکتریالی، بوی بَد و عرقِ پا را جذذب نمایند.
  • وجودِ کفِ های مموری فوم طبی،در این دمپاییها، سبب می شوند تا هنگارم ایستادن و یا راه رفتن حس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشند و به علت تنفس و هوا دهی بیشتر به قسمتهای کفِ پا کمتر احساس خستگی نمایید.
  • هر چند که دمپایی تبریز دوخت، در قدیم فقط کارِ دست و تماماً دست دوز بوده لیکن، با وجود به کار گیری چرخ های صنعتی، هنوز نوع دوختِ استاد کاران تبریزی به علت دقت و استحکام دارای ارجحیت می باشد.

خرید مستقیم دمپایی روفرشی زنانه چرم

خرید مستقیم دمپایی روفرشی زنانه چرم وسعت و گستردگی بازارِ دمپایی رو فرشی زنانه، از یکسو، و همچنین تقاضای متنوع و زیادِ این کالا از سوی دیگر، تولید کنندگان و یا وارد کنندگان را برآن داشته تا ارقام گوناگونی از دمپایی را واردِ بازار مصرف نمایند و این موضوع عاملی شده که تعداد زیادی از بازرگانان و تجارِ گرامی در سراسرِ کشور وارد این صنف شده و از منافع سرشارِ آن برخوردارگردند.

این مرکز ضمن احترام به زحماتِ تمامی دست اندر کاران توزیع و پخش، صرفاً بنا به حفظِ حقوقِ مشتریان، و کمک بیشتر به کاهشِ قیمتِ تمام شده و یاری نمودن خانوادها در تنظیم مخارج زندگی در این اوضاع و احوال اقتصادی، امکاناتی را فراهم نموده تا خریداران محترم به صورت مستقیم و حذف تمامی واسطه ها با مراجعه به فروشگاه مرکزی، و یا سایر شعب در شهرستان های اثصی نقاط کشور، دمپایی های رو فرشی خود را خریداری نمایند.

این دمپایی ها ی چرمی، در انواع بسیار زیبا و متنوع با کیفیتی عالی و بی نظیر عرضه شده و تمامی محصولات دارای ضمانت نامه رسمی هستند.

همکاران ما، برای آن دسته از مشتریان عزیزی که به علت بُعد مسافت و یا شرایط بهداشتی ناشی از رعایت پروتکل های مقابله با کرونا امکان حضور در فروشگاه مرکزی و یا شعبات را ندارند،امکانات ویژه ای را تدارک دیده اند.

برای مشاهده تمامی محصولات و اطلاع از جنس، سایز، طرح، مشخصات فنی، ویژگی های فصلی، نوع کاربرد و عکس می تواننید به کانال های ارتباطی ما در بستر فضای مجازی و یا نشانی اینترنتی ما مراجعه نمایید.

در سایت مذکور با درج مشخصات کاربری به راحتی می توانیید انواع و اقسام دمپایی های رو فرشی را متناسب با نوع نیاز و سلیقه خود انتخاب و حتی از نظر سایر خریداران قبلی این محصولات با اطلاع شده و به راحتی و به شکلِ بر خط سفارش ها را ثبت و مبالغِ مربوطه را پرداخت نمایید.

در این سایت ضمن امکان مشاهده مراحل آماده سازی و رهگیری مرسوله می توانید با کارشناسانِ بخش فروش نیز ارتباط بر قرار نموده و ضمن رفعِ ابهامات و یا سوالات ِاحتمالی، در صورت تمایل از تجربه و مشاوره آن ها برای انتخابی بهتر آگاه شوید.

فروشنده دمپایی روفرشی زنانه چرم

از قدیم الایام، نه تنها برای کسب درآمد و امرارِ معاش، بلکه، به عنوانِ شغلی آبا و اجدادی که در خون و وجود ما نهادینه شده؛ در این صنف مشغول بوده و بحمدالله بعنوان یکی از پیشکسوت ترین فروشنده دمپایی روفرشی در میان همکاران خود فعالیت داریم.

افتخار داریم تا در طولِ این سالیان کسب رضایت مندی مشتریان نه به عنوان شعار تبلیغاتی، بلکه، در مقامِ عمل، هموار ه بعنوان سرلوحه ی کارِ ما بوده و در حقیقت این بزرگواران را سرمایه اصلیِ خود می دانیم.

در راستای تکریم و جبران بخش کوچکی از اعتماد و حمایت های بی دریغ خریدارانِ عزیز و پاسخگویی به نیاز های روزِِ ایشان، مبنی بر، انجام خرید های اینترنتی؛ همکاران ما در قسمتِ فروش، تصاویر و مشخصات عمومی و فنی انواع دمپایی های روفرشی زنانه به ویژه دمپایی طبی چرم مشهد را علاوه بر کانال های این مجموعه ( مبتی بر اَپ های تعاملی اجتماعی) در سایتِ اینترنتی نیز قرار داده اند تا ضمن دسترسی آسان، بدون صرف زمان و انرزی زیاد، انواع محصولات ِ مورد نیاز خود را انتخاب و به صورت آنلاین سفارش های خود را ثبت و پرداخت فرمایید.

مراحل آماده سازی و ارسال این سفارش ها، تا زمان وصول، از طریق سایت مورد اشاره قابل رهگیری بوده و تمام سعی و تلاش همکاران ما بر این است که آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن و البته با رعایت ملاحظات مربوط به بسته بندی و عدم آسیب دیدن فیزکی کالا،به دست شما برسانند.

در ساعات اداری، کارشناسان این مرکز، از طریق تماس تلفن و یا بخشِ گفتگوی آنلاین ِسایت، آماده ی پاسخگویی به هرگونه سوال و ابهام احتمالی بوده و همچنین در صورت نیاز و تمایل شما می توانند، برای انتخاب بهتر، مشاوره تخصصی ارائه نمایند.

صادرات دمپایی روفرشی زنانه چرم

صادرات دمپایی روفرشی زنانه چرم افزایش تقاضا در بازار دمپایی رو فرشی زنانه تنها مختص به بازار داخل کشور نبوده و نمودارها و گزارشات مراکز بین المللی از حجم انبوه تولیدات و مصرفِ بالای جهانی و حجم بسیار بالای گردش مالی در این صنعت حکایت دارد.

صرفِ نظر از واردات برخی یراق آلات و متعلقات برای تولید دمپایی های زنانه (انواع چسب کفاشی، زیره و کفی طبی، نخ، میخ) بحمدالله صنعتگران کشورمان به کمک افراد حرفه ای و ماهر ی که در بخش های گوناگون خطِ تولید، مانند طراح، مُدلیست کار، قالب گیری، چرخ کاری، پَس دوزی، برش کاری اشتغال دارند، توانسته اند علاوه بر پاسخگویی به بخش عمده ای از نیاز داخلی، دمپایی های بسیار زیبا و شیکی را روانه بازار کشور های دیگر نمایند.

دمپایی های روفرشی زنانه ی ایرانی، با چرم صد درصد طبیعی و بهره گیری از بروز ترین طرح های مطرح در دنیا که به زیبایی و استادی هر چه تمام، با ذوق وصف ناپذیر مدلیست های کشورمان تولید شده و به کشورهای همسایه صادر می گردد، در بسیاری موارد گوی سبقت را از انواع برندهای مطرح در آن بازارها ربوده است .

صادرات دمپایی روفرشی توانسته ضمن ارز آوری و توجیه اقتصادی مناسب برای صادر کنندگان؛ از جایگاه ویژه ای در میان مصرف کنندگان خارجی برخوردار گردد و بر خلاف تصورات اولیه مبنی بر پوشش بازارهای کشور های همسایه، در قالب برخی از برندهای لاکچری و خاص در تعدادی از کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز عرضه شود.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما