مرکز فروش دمپایی چرم دست دوز زنانه

دمپایی چرم دست دوز زنانه به صورت عمده در رنگ ها و تنوع بسیار بالا در فروشگاه های سراسر کشور موجود می باشد که با مراجعه به این مراکز می توانید طبق نیاز و سلیقه خود خرید کنید. علاوه بر آن توزیع کنندگان مراکز فروش را افزایش داده‌اند تا امکان دسترسی آسان تر برای همه افراد فراهم شود و به همین دلیل فروش از طریق فروشگاه‌ های اینترنتی انجام شده است و امکان خرید آنلاین برای همین افراد وجود خواهد داشت و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما که همیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند، در ارتباط باشید.

مرکز فروش دمپایی چرم دست دوز زنانه

سه مزیت استفاده از دمپایی چرم دست دوز زنانه

سه مزیت استفاده از دمپایی چرم دست دوز زنانه دمپایی یک پاپوش به حساب می‌آید که بدون بند است و پوشیدن آن بسیار راحت تر از کفش می باشد و در طرح ها و رنگ های مختلف برای افراد متفاوت از جمله زنان، مردان و کودکان تولید می‌ شود.

دمپایی لا انگشتی چرم زنانه تنها یکی از مدل های دمپایی به حساب می‌آید که استفاده از آن مزیت های بسیار زیادی دارد که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم و از شما می خواهیم ما را تا پایان این مطلب همراهی نمایید.

  1. دمپایی لا انگشتی یکی از طرح های قشنگ است که با یک بند در وسط دمپایی انگشت شست را از چهار انگشت دیگر جدا می کند.
  2. یکی از مزیت استفاده از دمپایی لا انگشتی این است که کمتر از پا خارج می شود و به درستی پا در آن قرار خواهد گرفت. استفاده از این دمپایی برای بچه ها بسیار توصیه می شود زیرا می توانند به راحتی تشخیص دهند که دمپایی را به درستی به پا کنند و به صورت تا به تا نپوشند.
  3. دمپایی دست دوز باکیفیت بسیار مورد سلیقه افراد متفاوت قرار گرفته است زیرا دست دوز بودن آن باعث می‌شود که کیفیت محصول افزایش پیدا کند و عمر آن طولانی تر شود.
  4. چرم بودن دمپایی زنانه این امکان را به شما می دهد که آن را به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز کنید و امکان شستشوی آن نیز وجود خواهد داشت.
  5. پوشیدن دمپایی در منزل امکان لغزش را کاهش می‌دهد و راحتی بیشتری به شما خواهد داد. علاوه بر آن از کثیف شدن فرش جلوگیری می کند زیرا، هنگامی که پا خیس است در دمپایی قرار می گیرد، روی فرش اثری از لکه خیسی به وجود نخواهد آمد.
  6. از مزیت های مهم دمپایی این است که قیمت بسیار ارزان تر و مرقون به صرفه تری نسبت به کفش دارد و اگر از طرح ها و مدل های خاص آن از جمله چرمی استفاده کنید برای بیرون از منزل نیز می توانید به راحتی استفاده کنید و با لباس های مختلف ست کنید.
  7. تنوع در طرح و رنگ بسیار بالا می باشد و دمپایی زنانه از طرح های خاص تری نسبت به دمپایی های مردانه برخوردار است، بهتر است هر خانم و آقایی یک جفت دمپایی لا انگشتی داشته باشند.

بررسی انواع دمپایی چرم بر اساس چرم بکار رفته

چرم به کار برده شده در آن به صورت طبیعی یا همان حیوانی یا به صورت مصنوعی می باشد. همان طور که می دانید چرم طبیعی کیفیت بسیار بالاتری نسبت به چرم مصنوعی دارد و از لحاظ میزان ماندگاری نیز بسیار بالا است.

باید توجه کرد که چرم طبیعی باشد از که چرم کدام حیوان می باشد که قرار است استفاده شود، چرم بزی، گاوی ، شتر مرغ و حیوانات مختلف دیگر در دسته چرم حیوان قرار می‌گیرد که برای تولید دمپایی مورد استفاده قرار می گیرد.

چرم طبیعی سبک تر است و نرم تر می باشد و انعطاف پذیری بیشتری خواهد داشت به گونه‌ای که با راه رفتن با آن احساس خستگی به شما دست نخواهد داد و پا در آن بسیار راحت است. منظور از انعطاف پذیر بودن این است که با فشاری که به روی آن وارد می شود دوباره به حالت اولیه باز می گردد و انرژی را به پا بر خواهد گرداند. خانم ها در منزل دمپایی روفرشی استفاده کنند تا بتوانند به کارهای خانه بهتر رسیدگی کنند.

اما اگر چرم به کار برده شده برای تولید دمپایی چرم صنعتی باشد، مسلما کیفیت پایین تری نسبت به چرم طبیعی خواهد داشت و قیمت آن نیز کاهش پیدا می‌کند با توجه به اینکه چرم‌مصنوعی تنوع زیادتری دارد اما از لحاظ کیفیت نمی‌تواند خود را به چرم طبیعی برساند.

برای تولید روش دست دوز یا همان سنتی و روش صنعتی انجام می‌شود که هر کدام مراحل متفاوتی دارد. همان طور که می‌دانید در روش صنعتی به وسیله دستگاه دمپایی تولید می شود اما در روش دست دوز، کار دست انسان است که بسیار ارزشمند خواهد بود.

عوامل موثر در کیفیت دمپایی چرم دست دوز

عوامل موثر در کیفیت دمپایی چرم دست دوز آنچه که بر روی کیفیت دمپایی چرم تاثیرگذار است، چرم به کار برده شده در آن است و علاوه بر آن نوع دوختن آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

برای تولید دمپایی چرمی از چرم های متفاوتی استفاده می‌شود که هر کدام در میزان کیفیت، قیمت و زیبایی تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. برای اینکه بتوانید در این زمینه اطلاعات خود را افزایش دهید، ما را تا پایان این مطلب همراه باشید.

یک دمپایی چرمی ممکن است به صورت ترکیبی از چرم و پارچه و حتی کامواهای مختلف باشد که هرچقدر دوخت آن ظریف تر باشد، دوام و ماندگاری آن افزایش بیشتری خواهد داشت.

اگر از چرم با کیفیت برای تولید استفاده شود تا زمان های طولانی نو و سالم می ماند، ترک نمی خورد و رنگ خود را از دست نخواهد داد و یکی از عوامل مهم در کیفیت دمپایی به حساب می آید.

کیفیت هر دمپایی با توجه به جنس آن متفاوت است از جمله جنس چرم پلاستیکی، پارچه‌ای که هرکدام از کیفیت و طرح متفاوتی برخوردار است و باید در مکانهای خاصی از آنها استفاده شود برای مثال استفاده از دمپایی پلاستیکی برای سرویس بهداشتی و بیمارستان بسیار مناسب است.

اگر قد کوتاهی دارید و می‌ خواهید بلندتر به نظر برسید می‌تواند از دمپایی پاشنه دار استفاده کنید که بیشتر به صورت لژدار می‌باشد و پاشنه آن پنهان است. اما یک دمپایی چرم برای مکانهای متنوع تر استفاده می باشد به گونه ای که به صورت مجلسی، طبی، روفرشی و غیره تولید می‌ شود و حتی در مجالس عروسی و تولد می توانید از آن استفاده کنید.

راهنمای خرید دمپایی زنانه چرم

برای خرید دمپایی دست دوز باید نکاتی را در نظر بگیرید تا یک محصول با کیفیت تهیه نمایی به چند مورد از آنها در این قسمت اشاره می کنیم:

  • برای خرید حتما به سایز پای خود دقت نمایید و متناسب با سایز خرید کنید زیرا اگر دمپایی بیش از اندازه گشاد باشد به علت اینکه هیچ بند و یا زیپ ندارد، به راحتی از پا خارج خواهد شد و ظاهر زیبایی نخواهد داشت و برعکس اگر بیش از اندازه تنگ باشد، قسمتی از پا بیرون از آن خواهد ماند که ممکن است با راه رفتن اذیت شوید.
  • با توجه به اینکه برای چه قسمتی می خواهید دمپایی تهیه کنید، باید از طرح ها با جنس های متفاوت خریداری نمایید به زبان ساده‌تر اگر برای خانه و در منزل دمپایی خرید می کنید، می توانید از جنس های ظریف تر با طرح های خاص تر استفاده کنید. به علت اینکه دمپایی روفرشی به حساب می‌آید و در معرض آلودگی و گرد و غبار کمتری قرار می گیرد، نیاز به شست و شو کمتری خواهد داشت.
  • اما اگر برای سرویس بهداشتی یا بیرون از منزل می خواهید خرید کنید، نمونه های چرم یک گزینه مناسب است زیرا قابل شست و شو می باشد و کف آن لیز نخواهد بود و امکان سُر خوردن را کاهش می‌دهد.
  • به علت این که قیمت ارزانی دارد شما می توانید چندین مدل دمپایی خرید کنید و در مکانهای مختلف از آن استفاده نمایید.
  • در خرید به طبی بودن آن توجه کنید. هرچقدر نرم باشد، کیفیت آن بهتر است و هر چقدر جنس آن خشک باشد، امکان پاره شدن آن بیشتر خواهد بود. برای اینکه بفهمید جنس آن لطیف است یا نه، می توانید قسمت بالایی و پایینی دمپایی را به سمت هم فشار دهید و متوجه نرمی آن شوید.
  • در فصل زمستان بهتر است از دمپایی جلو بسته استفاده کنید تا پاهای شما از سرما در امان بماند و سرد نشود اما استفاده از دمپایی لا انگشتی برای فصل تابستان مناسب تر است و باعث می‌شود که هوا به صورت کامل به پا برخورد کند و پا عرق نکند.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و کیفیت با همکاران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان قبل از خرید و دریافت نمایید.

سفارش عمده دمپایی چرم طبی زنانه

سفارش عمده دمپایی چرم طبی زنانه صادرات دمپایی چرم دست دوز به عنوان یکی از محصولات پرفروش و پر درآمد به حساب می آید. خوشبختانه به علت داشتن تنوع و کیفیت بسیار بالا توانسته است در بازار با رقیبان رقابت کند و جایگاه خود را تثبیت نماید. این نکته را در نظر بگیرید که وقتی یک محصول صادر می‌ شود، تنها آن نیست که به کشورهای دیگر ارسال شده است بلکه نام و برند شرکت تولیدی نیز صادر خواهد شد که همین یک موضوع قابل اهمیت است و در فروش بیشتر تاثیر گذار خواهد بود.

تولیدکنندگان برای اینکه نیاز داخلی و خارجی جامعه برطرف گردد، تولیدات خود را روز به روز افزایش می دهند و در عین حال کیفیت را حفظ می کند از این رو، طرح های متنوعی استفاده می‌کنند تا افراد مختلف با سلیقه های متفاوت را راضی نگه دارد.

شما می توانید به صورت عمده سفارش دهید و هر چقدر خرید شما بیشتر باشد، از تخفیفات بیشتری بهره مند خواهید شد علاوه بر آن امکان خرید تکی نیز وجود دارد. اگر به صورت آنلاین خرید می کنید نگران حمل و نقل و ارسال آن نباشید زیرا توسط فروشگاه مرتبط به صورت کاملاً مطمئن به دست شما خواهد رسید.

به صورت استاندارد بهتر است هر کسی از دمپایی مخصوص به خود استفاده کند و به صورت جداگانه باشد زیرا هر کسی از سایز پا متفاوتی برخوردار است.

خرید مستقیم دمپایی چرم زنانه دست دوز

خرید دمپایی چرم به صورت مستقیم از طریق فروشگاه‌های اینترنتی امکان پذیر می باشد که اگر از این طریق خرید کنید، علاوه بر اینکه از تخفیفات ویژه بهره مند خواهید شد به دلیل اینکه محصول بدون واسطه به دست شما رسیده است، قیمت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد و از نظر اقتصادی امکان خرید برای همه افراد وجود خواهد داشت؛ پس فرصت را از دست ندهید و همین الان سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید که محصول در کوتاهترین زمان ممکن به تمامی نقاط ایران ارسال خواهد شد.

با پخش بی‌ واسطه دست متقلبکاران نیز کوتاه خواهد شد به همین علت افرادی که به صورت مستقیم محصولات خود را به فروش می‌رسانند، اطمینان کامل نسبت به کیفیت محصول خواهند داشت و از اصل بودن آن به مشتری اطمینان خاطر می دهند اما هرچقدر واسطه افزایش پیدا کند، جنس متقلب و بی کیفیت نیز افزایش می یابد و به دلیل اینکه مصرف کننده نمی داند تولید کننده واقعی چه کسی است، از تقلبی بودن محصول نیز با خبر نخواهد شد‌.پس در نظر گرفتن یک مکان مطمئن برای خرید بسیار نکته قابل اهمیت می باشد.

پخش بی واسطه دمپایی چرم دست دوز زنانه

پخش بی واسطه دمپایی چرم دست دوز زنانه قیمت دمپایی چرم زنانه با توجه به چرمی که در تولید آن به کار برده شده است و طرح آن متفاوت است با وجود این قیمت بعد از ثبت سفارش به صورت دقیق مشخص خواهد شد که به علت وجود نوسانات بازار در این قسمت در مورد قیمت توضیح نخواهیم داد اما نگران نباشید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود پل های ارتباطی ما می باشد. با همکاران ما که همیشه خدمتگزاران شما هستند، در ارتباط باشید و مشاوره رایگان قبل از خرید دریافت نمایید ارائه خدمات و پاسخگویی به صورت همه روز ۲۴ ساعته انجام می‌شود شما در هر بازه از زمان می توانید با ما تماس بگیرید.

همانطور که می دانید در بازار، واسطه گر های زیادی وجود دارند که با افزایش این افراد قیمت نیز افزایش پیدا می‌ کند اما توزیع‌کنندگان با هدف رسیدن مستقیم محصول به دست مصرف‌کننده و پخش بی واسطه محصول را از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام می دهد.

به شما این اطمینان را می‌دهیم که از خرید پشیمان نخواهید شد زیرا کیفیت لازم را دارد و به علت داشتن تنوع زیاد توانسته است که مطابق با سلایق افراد متفاوت باشد به همین دلیل با مراجعه به فروشگاه اینترنتی می توانید ابتدا تمامی محصولات را به دقت مشاهده کنید و سپس بهترین دمپایی دست دوز را انتخاب نمایید. این نکته را در نظر بگیرید که ما تبلیغ نمی‌کنیم بلکه این سابقه کاری درخشان و طولانی ما می باشد که تضمین کننده کیفیت است. در صورت هرگونه سوال در ارتباط با دمپایی و جنس آن، می‌توانید از همکاران ما بپرسید، شنیدن صدای شما مشتریان عزیز باعث خوشنودی ما خواهد شد.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

4

  1. دمپایی چرم دست دوز زنانه مناسب هر سنی است و زنان خانه دار و خانمهای جوان می تونن این دمپایی رو بپوشن

  2. دمپایی دست دوز خیلی حس راحتی و خوبی به آدم می‌دهد و کیفیت بالایی دارد. من از این سایت خرید کردم که بسیار خوب بود. ممنونم از خدمات خوبشون

  3. سلام. تشکر از مطالبی که تو سایت قرارمیدید. فقط نحوه ارسال و زمان ارسال نوشته نشده که ممنون میشم اونم برای ما توضیح بدین.

    • سلام فرداد عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما