مرکز پخش دمپایی چرمی زنانه

با آمدن فصل تابستان یعنی گرم ترین فصل سال ترجیح می دهیم تا حد امکان و آن گونه که فضا و عرف جامعه ایجاب می کند از لباس های بسیار خنک استفاده کنیم تا دچار گرمازدگی نشویم و این فصل دلچسب را به راحتی پشت سر بگذاریم. نه تنها پوشاک و لباس ها بلکه در انتخاب کفش تابستانه نیز گاهی دمپایی و انواع صندل ها را برای راحتی بیشتر خود انتخاب می کنیم. یکی از پرفروش ترین پوشاک در این فصل داغ، دمپایی چرمی زنانه است.

مرکز پخش دمپایی چرمی زنانه

عوامل موثر بر قیمت دمپایی چرمی زنانه

عوامل موثر بر قیمت دمپایی چرمی زنانه بانوان به عنوان یکی از اصلی ترین مصرف کنندگان پوشاک هستند که سالانه مبالغ زیادی را برای خرید انواع پوشاک ،کیف و کفش، روسری، شال، مانتو، صندل و دمپایی چرم زنانه صادراتی هزینه می کنند. به همین دلیل است که هرچند مدت یکبار شاهد انواع مدل های جدید و به روز در این زمینه هستیم. دمپایی های تابستانه و صندل های زنانه نیز همواره با جدید ترین طرح هاو رنگ ها روانه بازار می شوند. دمپایی های تابستانه برا طی مسافتی کوتاه، هنگام مسافرت، قدم زدن کنار دریا بر روی شن های ساحل و.. مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این دمپایی ها به قدری سبک، نرم و راحت هستند و دارای طرح های بسیار زیبایی می باشند که بسیاری از بانوان و دختران از آن ها به عنوان دمپایی رو فرشی در منزل یا محیط کار خود بهره می برند. جدید ترین طرح های دمپایی تابستانه انواع حوله ای آن هستند. بسیاری از طرح های فانتزی دارای کفی بسیار نازک و سبک می باشند که با پارچه های نگین دوزی شده، مروارید دوزی شده، گلدوزی شده، منجق دوزی شده و… به بازار عرضه شده اند و توانسته اند بسیار محبوب و پرفروش باشند. دمپایی بچه گانه صدادار نیز از دیگر دمپایی های تابستانه است که مادران می توانند برای فرزندان خود خریداری کنند که عمدتاً دمپایی یهای بچه گانه را به صورت بند دار و جلو بسته طراحی می کنند که به خوبی از پای آن ها محافظت کند و مانع از افتادن آن ها شود.

دمپایی نوعی پای افزار است که بسیار پر کاربرد و محبوب بوده و در ابعاد، طرح ها، مدل ها و سایز بندی های مختلفی تولید و روانه بازار می شود همچنین از حیث متریال به کار برده شده در تولید آن نیز انواع این پای افزار وجود دارد و اغلب از جنس چرم، فیبر، پلاستیک، ابر و خز ساخته و به بازار عرضه می شود. دمپایی ها از یک نگاه در دو طبقه جلو باز و جلو بسته قرار می گیرند.

دمپایی های جلو بسته دمپایی هایی هستند که اغلب از جنس پلاستیک بوده و در رنگ های مختلفی تولید می شوند. این دمپایی ها معمولاً مناسب استفاده در استخر سرویس‌ های بهداشتی و آشپزخانه می‌ باشند، مدل ها و رنگ بندی های گوناگونی به تناسب نوع برند و شرکت تولید کننده خود دارند و با قیمت‌ های متفاوتی عرضه می‌ شوند. قالب آنها استاندارد بوده و برخی از آنها دارای یک لژ یک تکه ۵ سانتی متری می باشند و برخی دیگر فاقد لژ بوده و یک کف صاف دارند.

اما لازم به ذکر است که دمپایی های جلو بسته صرفاً به نوع پلاستیکی ختم نمی شوند بلکه نوع جلو بسته چرمی آنها هم برای بانوان وجود دارد. حتی بعضاً دیده شده که دمپایی های خز دار و ابری جلو بسته نیز وجود دارد و اما تعداد و تنوع آنها در مقایسه با نوع چرمی و پلاستیکی جلو بسته به مراتب کمتر است.

یکی دیگر از مشخصه های بارز دمپایی های جلو بسته این است که این دمپایی ها می توانند گاهی اوقات برای پیاده روی و بیرون از منزل و کنار ساحل نیز استفاده شوند. البته اغلب زمانی از نوع جلو بسته دمپایی برای بیرون از منزل استفاده می شود که اولاً از جنس چرم ساخته شده باشد و ثانیاً در پشت آن یک بند یا نواری برای نگه داشتن پاشنه پا وجود داشته باشد. البته حتی اگر چنین بندی هم وجود نباشد و صرفاً چرمی باشد، می توان از آن برای بیرون از منزل استفاده کرد. در چنین حالتی تنها کافی است کفی دمپایی به قدر مقاوم باشد که برای استفاده بر روی آسفالت و به‌طور کلی کف کوچه و خیابان دچار آسیب و پارگی و سوراخ شدن نشود.

دلایلی برای استفاده از دمپایی چرم زنانه

برای تولید دمپایی چرم طبی باید به نکاتی اشاره کرد که از مهم ترین آن ها این است که نباید با آن ها احساس گرما کنیم. جنس کفی آن ها باید به گونه ای باشد که از گرم شدن و عرق کردن پا جلوگیری کند و به کف پا نچسبند. باید بسیار سبک و راحت باشند که بتوان مسافت های طولانی را نیز با آن ها طی کرد بدون اینکه ذره ای احساس خستگی و ناراحتی کنیم. بنابراین باید طبی باشند و کفه های آن ها به گونه ای طراحی شده باشد که قوس و انحنای کف پا را کامل پر کند.

لازم به ذکر است برای که دمپایی زنانه دارای مدلهای بسیار زیادی میباشد که هرکدام از این مدل ها توانسته اند مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار بگیرند و به علاوه این محصول به دلیل داشتن ویژگی‌های بسیار منحصر به فرد توانسته است نظر هر فردی را به همراه داشته باشد تا تمامی مصرف کنندگان بتوانند بهترین خرید را برای خود به ارمغان بیاورند در این مطلب قصد داریم چند نمونه از ویژگی های واقعی اشاره کنیم که عبارتند از:

  • همانطور که میدانید دمپایی زنانه با کیفیت به دلیل اینکه در سایزهای بسیار زیادی تولید می شود این امکان برای تمامی مصرف‌کنندگان به وجود آمده است که بتوانند از این محصول با درجه کیفیت بسیار بالا و به علاوه قیمت پایین و همچنین سایت های مورد نظر خود خریداری کرده و مورد استفاده خود قرار دهند چون این محصول در سایت های کودک تا بزرگسال موجود هستند.
  • دمپایی زنانه درجه یک به دلیل این که دارای میزان استحکام بی‌نظیر هستند خیلی دیر کیفیت خود را از دست می دهند و به همین دلیل شما می توانید مدت زمانی بسیار طولانی را از این محصول با کیفیت بالا استفاده کرده بدون اینکه کیفیت خود را از دست دهد که این یکی از مهمترین ویژگی‌های مهم و کاربردی دمپایی زنانه می باشد.

از این صندل ها و دمپایی ها به دلیل اینکه بسیار سبک و زیبا هستند و از همه مهم تر دارای تنوعی فوق العاده در طرح و رنگ هستند بسیار استقبال شده است که به راحتی می توان آن ها را با انواع لباس ها در رنگ های مختلف ست کرد. دمپایی ها دارای انواع لژ دار و بدون لژ هستند و در مدل های جلو باز و جلو بسته تولید و به بازار عرضه می‌گردند. سایز بندی دمپایی ها از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه قرار داد. سایزها باید کاملا استاندارد باشند و هنگام پوشیدن گشاد و یا تنگ نباشند و پا را اذیت نکنند.

نگاهی به ویژگی های بارز دمپایی چرم زنانه

نگاهی به ویژگی های بارز دمپایی چرم زنانه

سایز بندی استاندارد دمپایی ها اغلب به موازات و هماهنگ با سایز بندی انواع کفش و صندل تعیین می شود. به عبارت دیگر، همان شماره ها و ارقام و قالبی که برای سایز بندی انواع کفش و صندل وجود دارد، برای انواع دمپایی نیز مطرح است، با این تفاوت که گاهی اوقات شماره پا برای دمپایی ممکن است فقط به اندازه یک رقم در قیاس با شماره کفش کمتر یا بیشتر باشد.

معمولاً دمپایی های طبی کاملا متناسب با سایز بندی کفش و شماره های استاندارد پا برای بانوان و آقایان تولید می شوند اما در خصوص سایر دمپایی ها اعم از پلاستیکی، ابری و چرمی ممکن است الزاماً این تناسب برقرار نباشد و تنها با اختلاف یک شماره ساخته شوند. شایان ذکر است که مسئله سایز بندی و قالب برای انواع دمپایی اعم از چرمی، پلاستیکی و یا هر متریال دیگری در مورد هم دمپایی های جلو بسته و هم جلو باز کاملا صدق می کند.

لازم به ذکر است بدانید که ما در این بخش از محتوا قصد داریم بهترین برند دمپایی زنانه طبی خارجی را برای شما عزیزان نام ببرید تا شما بتوانید با آگاهی کامل برای خرید این محصول منحصر بفرد اقدام کنید به همین دلیل به تمامی شما عزیزان توصیه می‌کنیم با این بخش از محتوا همراه شوید؛

  1. برند دمپایی سولاریز ؛ یکی از مدل های دمپایی طبی زنانه مدل سولاریز می باشد که از سطح که بسیار بالایی برخوردار می باشد و خواهان زیادی را در سرتاسر کشور جذب خود کرده است.
  2. برند دمپایی زنانه طبی گرندا؛ یکی دیگر از استانداردترین و با کیفیت ترین انواع دمپای طبی برند گراندا می باشد که از محبوبیت بسیار ویژه‌ای نسبت به مصرف کنندگان برخوردار می باشد.
  3. دمپایی طبی زنانه برند ایپانما؛ این نوع دمپایی های طبی نیز جزء استاندارد ترین و مرغوب ترین نوع دمپایی می باشند که به دلیل سطح کیفیت بسیار بالایی که دارند از طرفداران ویژه ای برخوردار می باشند و فروش ویژه را به خود اختصاص داده‌اند.

راهنمای جامع خرید دمپایی چرمی

شایان به ذکر است بدانید که قیمت دمپایی زنانه طبی مجلسی در تمامی مراکز عرضه و فروش معتبر بسیار مناسب می باشد چون در این مراکز به دلیل اینکه تمامی محصولات از تولید به مصرف در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد باعث شده است که دست دلالان و واسطه ها از خرید مردم کوتاه شده و مشتریان عزیز بدانند خرید خود را از تولید به مصرف خریداری کنند و از خریدی که در این حوزه به انجام رسانده اند رضایت کامل را داشته باشند.

امروزه قیمت دمپایی زنانه طبی مجلسی از فروشگاه های اینترنتی نیز بسیار مناسب می باشد و تمامی مصرف کنندگانی که قصد خرید آسان و ارزان دمپایی طبی را با بالاترین سطح کیفی دارند می توانند با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی با دید بازتری محصول مورد نظر خود را به آسان ترین شکل ممکن انتخاب کرده و ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی محصول مورد نظر را با قیمت بسیار کم تحویل بگیرند.

بازار خرید دمپایی چرمی درجه یک

بازار خرید دمپایی چرمی درجه یک گفتنی است بدانید که فروش دمپایی زنانه طبیعی خارجی در تمامی مراکز عرضه و فروش دمپایی زنانه مجلسی به بهترین شکل ممکن در حال انجام می باشد و تمامی مصرف کنندگانی که قصد خرید دمپایی چرمی زنانه را دارند می‌توانند از طریق مراکز عرضه و فروش معتبر قیمت دمپایی روفرشی را برای خود به پایین‌ترین حد برسانند و بابت محصول خریداری شده ای که با سطح کیفی بالا انجام داده اند هزینه کمی را پرداخت کنند و از خریدی که در این زمینه به انجام رسانده اند رضایت کامل و کافی را داشته باشند.

فروش مستقیم دمپایی روفرشی چرم زنانه

امروزه فروشنده دمپایی چرم در کشور ایران به بهترین شکل ممکن به انجام می رسد و به همین دلیل تمامی مصرف کنندگان می توانند به بهترین شکل ممکن از این محصول با کیفیت بسیار بالا بهره مند شده و رضایت کامل را از خرید خود دارا باشند چون مردم در هر شرایطی بهترین خرید را برای خود به انجام می رسانند.

تمامی مراکز فروش دمپایی زنانه توانسته اند به حذف واسطه ها در این باره کمک بسیار زیادی را به انجام برسانند تا می توانند یک خرید مقرون به صرفه را برای خود به ارمغان آورده رضایت کافی را از خرید خود دارا باشند چون از طریق مراکز معتبر پایین ترین قیمت را برای خرید خود پرداخت می کنند که این عمل قطعاً می‌تواند مورد توجه تمامی مصرف‌کنندگان با هر شرایطی قرار بگیرد.

لازم به ذکر است به دلیل اینکه امروز مراکز شرکت تولید دمپایی زنانه ارزان توانسته اند به بهترین شکل ممکن این محصول را با کیفیت بسیار بالا است تمامی متقاضیان برسانند تا مردم بتوانند به بهترین نحو ممکن بهترین خرید را برای خود به ارمغان آورده و دیگر هیچ مشکلی را بابت خرید خود داشته باشند چون تمامی مراکز معتبر در زمینه دمپایی زنانه می توانند بهترین خرید را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورند.

توزیع بی واسطه دمپایی چرمی زنانه

توزیع بی واسطه دمپایی چرمی زنانه

دمپایی های زنانه از حیث رنگ بندی، متریال، طراحی، دیزاین، شرکت توزیع کننده دمپایی چرمی و قیمت در طیف گسترده‌ ای از تنوع قرار دارند. بازار فروش دمپایی زنانه جلو بسته چرم، دمپایی مجلسی و دمپایی جدید زنانه با رونق فراوانی همراه بوده و است. در این مطلب، انواع دمپایی زنانه چرم از نوع جلو بسته و جلو باز به همراه ویژگی های آن مورد بررسی قرار می گیرد. سایز بندی دمپایی ها و صادرکنندگان دمپایی زنانه جدید نیز در ادامه مباحث مطرح می گردد.



برای خرید مستقیم دمپایی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب می توانید با مراجعه به صفحات مجازی این گروه تولیدی که از بهترین و مطرح ترین تولید کنندگان صادر کنندگان دمپایی در ایران است، دیدن کنید و از قیمت ها مطلع گردید. این مجموعه سال هاست که در زمینه تولید انواع دمپایی های زنانه ، مردانه و بچه گانه در حال فعالیت است و توانسته است رضایت مشتریان گرامی را کسب کند. برای خرید می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

3

  1. با سلام و وقت بخیر
    چرم بکار رفته برای این دمپایی ها، چرم طبیعی هست یا مصنوعی؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام خانم محمدی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما