پخش کننده دمپایی چرم دست دوز

دمپایی چرم دست دوز، نمونه ای دیگر از محصولات تولید شده از چرم است که با توجه به شاخص کیفیت آن، همواره جزء پرفروش ترین ها بوده است. پخش این محصولات ضمن توجه بیشتر افراد به اقلام چرمی، چند سالی است که افزایش چشمگیری داشته و اکنون این محصولات به شکل متنوع و بیشتری در دسترس متقاضیان است.

همچنین مراکز تولید دمپایی های چرم، با بکارگیری روش های متفاوت در دوخت و طراحی آن به اشکال جذاب، پیشرفت زیادی در افزایش کیفیت کالای مصرفی خود داشته اند و در حال حاضر اقلام چرم ایرانی، زبان زد بازار داخلی و بین المللی است.

پخش کننده دمپایی چرم دست دوز

مراحل تولید انواع دمپایی چرم

مراحل تولید انواع دمپایی چرم در تولید انواع دمپایی چرم اعم از زنانه و مردانه روش های مخصوص به بکار گرفته می شود و ماهر بودن در این فعالیت اهمیت والایی دارد. همچنین این کار نیاز به انواع و اقسام ابزار دارد و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند باید روش کامل طریقه استفاده از آن را فرا گرفته باشند.

در مرحله نخست کارگران به برش چرم می پردازند. در این مرحله بخش های گوناگون کفش را به کمک ابزار و قالب مخصوص در سایز های مختلف برش می دهند. استفاده از دستگاه پرس این مرحله را با ظرافت بیشتر و سرعت بالاتری انجام می دهد که خود نیز در سرعت بالای روند تولید بسیار موثر است. پس از آنکه برش قطعات انجام شد، آنها را به بخش دوخت انتقال می دهند.

در بخش دوم کار که همان دوخت است، به ادامه کار می پردازیم. این مرحله بخش های گوناگونی دارد که هر کدام وظایف به خصوص خود را انجام می دهند. پس از آنکه قطعات بریده شده به این بخش منتقل شد، توسط گروهی این قطعات بر اساس الگوی دمپایی مورد نظر به یکدیگر متصل و دوخته می شوند.

سپس به بخش بعدی رفته تا قسمت های مختلف دمپایی اعم از کار روی لایه داخلی و متصل کردن پاشنه دمپایی و مواردی از این قبیل را انجام دهند. لازم به ذکر است در هر کدام از این مراحل، کیفیت سنجیده خواهد شد.

پس از اتمام این مراحل دمپایی به بخش اخر انتقال یافته تا عوامل لازم را بر روی شکل ظاهری آن بکارگیرند و قوام و کیفیت آن را توسط دستگاه های مختلف مورد سنجش قرار دهند. پس از تایید، محصول تولید شده را به انبار انتقال داده تا برای عرضه به بازار آماده شود.

سفارش عمده دمپایی چرم دست دوز

سفارش عمده دمپایی چرم دست دوز با اینکه هم اکنون در تولید محصولات از دستگاه های پیشرفته استفاده می کنند ولی همچنان تولید سنتی و به کمک دست ادامه دارد. بسیاری از تولیدی و کارگاه ها هستند که افراد زیادی در آنجا با هنر دست خود دمپایی های چرمی خلق می کنند که حتی کیفیت آنها از محصولات تولیدی به روش صنعتی بسیار بالاتر است.

برای خرید دمپایی چرم به روش راحت تر این است که افراد به منطقه ای که مرکز تولید چنین محصولی است مراجعه نمایند. در این مناطق افراد با تعداد بیشتر و طیف وسیعی از اقلام مورد نظر خود با هر قیمتی رو به رو هستند. همچنین نرخ این محصولات در این مراکز تفاوت بسیاری با شعبه های سراسر کشور دارد.

شهر های مشهد، تبریز، البرز و اصفهان بزرگترین مراکز تهیه محصولات چرمی هستند که همه ی انواع دمپایی از جمله طبی، مجلسی، اسپورت و… را دارا هستند و درمیان همه این اشکال، دمپایی چرم ضخیم مسلما حرف اول را می زند. شهر های ذکر شده منبع بزرگ یافتن چنین دمپایی هایی است و بهترین مناطق برای تهیه عمده آن بشمار می روند.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما