کارخانه تولید دمپایی چرم دست دوز زنانه به صورت عمده

دمپایی چرم دست دوز زنانه از پر کاربرد ترین نوع دمپایی است که در غالب صندل هم استفاده می شود که علت آن مقاومت بالای چرم گاوی به کار رفته در آن است.به دلیل راحتی بسیار و عدم وارد کردن فشار اضافه به پاشنه دمپایی های دست سوز چرمی خواهان زیادی دارند؛ که در ادامه به عوامل موثر بر کیفیت آن ها می پردازیم.

کارخانه تولید دمپایی چرم دست دوز زنانه به صورت عمده

عوامل موثر بر کیفیت دمپایی چرم

عوامل موثر بر کیفیت دمپایی چرم دمپایی های چرمی عمدتا از چرم گاو تهیه می شوند. رویه و زیره آن ها از چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته شده و زیره آن ها نیز عمدتا از جنس pu است.این نوع از زیره باعث برداشته شدن فشار اضافه به ستون فقرات و پاشنه پا می شود و باعث اصلاح حرکات ناشی از مشکلات ستون فقرات می شود.

دمپایی های چرمی در برابر فشار و ضربه مقاومت بیشتری دارند و به دو شکل دست دوز و ماشینی عرضه می شوند که نوع دست دوز آن ها ظرافت بیشتری دارد و کاملا منحصر به فرد است.

البته موثرترین عامل بر کیفیت دمپایی های چرمی نوع چرم به کار رفته در آن ها است.مسلما چرم طبیعی ماندگاری و حساسیت بالایی دارد و برای دمپایی های طبی گزینه بسیار مناسبی است؛ البته چرم های مصنوعی مرغوب هم وجود دارد که به راحتی از چرم نامرغوب قابل تشخیص هستند.

عامل بعدی استفاده از ابزارآلات مناسب برای تهیه انواع دمپایی چرمی است؛ زیرا که این دمپایی ها در انواع رنگ و طرح متناسب با سلیقه مشتری عرضه می شوند و استفاده از ابزار نامناسب احتمال آسیب به چرم را افزایش می دهد.

چرم های رنگی نیز از مهم ترین دغدغه های تولید کنندگان هستند زیرا چرم های قهوه‌ای کاربرد فراوانی دارند و نوع رنگی آن ها امکان تقلبی بودن را افزایش می دهد.

البته با تمام این اوصاف جای نگرانی وجود ندارد زیرا چرم اصل و طبیعی به پا فشاری وارد نمی کند و کاملا راحت است.بوی خوبی دارد و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید با پوشیدن چند مدل از آن ها تفاوت را احساس کنید.

عرضه مستقیم دمپایی چرم دست دوز زنانه سفید

عرضه مستقیم دمپایی چرم دست دوز زنانه سفید مجموعه فروشگاهی ما سال هاست که در زمینه تولید و فروش انواع محصولات چرمی به خصوص دمپایی های چرمی دست سوز فعالیت دارد و با حذف واسطه ها سعی کرده که به شکل مسقیم محصولات خود را به مصرف کنندگان عرضه کند؛ که این امر باعث کاهش قیمت نهایی و افزایش کیفیت محصولات دست دوز شده است.

شما می توانید با مراجعه به بخش های مختلف سایت، عکس و توضیحات محصولات را به طور دقیق مطالعه کنید و به راحتی و در منزل اقدام به ثبت سفارش کنید؛ البته در بخش پشتیبانی سایت می توانید نظرات، انتقادات و سوالات خود را به راحتی در میان گذاشته و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.همچنین در تمامی مراحل خرید در کنار شما هستیم تا بهترین تجربه خرید خود را در مجموعه ما کسب کنید.

با ما در ارتباط باشید:

telegram icon تلگرام: rahatpoosh00@

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما